printlogo


کد خبر: 256025تاریخ: 1401/7/6 00:00
صدای مربی برزیلی هم در آمد:
تیم بزرگی مثل پرسپولیس نباید یک زمین تمرین داشته باشد؟


بخش مهمی از مصاحبه روز گذشته اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس به مسأله زمین برمی‌گردد و به نظر می‌رسد این معضل در تیم پرسپولیس بسیار جدی است هر چند ظاهراً از سوی باشگاه جدی گرفته نشده: «متأسفانه زمین ما کم‌کم کیفیتش را از دست می‌دهد و الان اصلاً شرایط خوبی ندارد. در هر جلسه تمرین ممکن است ما روی این زمین مصدوم بدهیم. اصلاً خوب نیست که تیم بزرگی مثل پرسپولیس فقط یک زمین تمرین داشته باشد. امیدوارم هر چه زودتر یک زمین دیگر در اختیارمان قرار بگیرد، چون به زمین کنونی (زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی) خیلی فشار آمده است.
 این موضوعی است که من در چند وقتی که در ایران بودم متوجه آن شدم. زمین تمرین خوب در ایران خیلی کم پیدا می‌شود و به نظرم این برای شما اصلاً خوب نیست. شما وقتی می‌توانید کیفیت فوتبال ایران را بالا ببرید که هم امکانات خوبی به آن بدهید و هم زمین‌های تمرین خوبی داشته باشید. صحبت من تنها در مورد زمین تمرین پرسپولیس و سایر تیم‌ها نیست؛ بلکه برای بالا رفتن کیفیت فوتبال ایران این حرف را می‌زنم. شما بدون داشتن زمین خوب نمی‌توانید توقع داشته باشید که سطح فوتبال ایران بالا برود.»
دستیار گل‌محمدی درباره سه بازی بعدی پرسپولیس مقابل تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان که بازی‌های سختی به شمار می‌آیند، گفت: «بله، ما بازی‌های مهمی در پیش داریم، ولی ما بازی به بازی جلو می‌رویم و در حال حاضر فقط به بازی با تراکتور فکر می‌کنیم. در لیگ ایران بازی آسان وجود ندارد و همه بازی‌ها مهم و سخت است. ما برای همه حریفان احترام قائلیم و خیلی خوب می‌شد که در بازی این هفته مقابل تراکتور هواداران‌مان هم حضور داشتند، ولی شنیدم به خاطر اتفاقی که قبلاً افتاده است، آنها محروم هستند. در کل من تصمیم‌های اینچنینی را تأیید نمی‌کنم، چون فوتبال یعنی هواداران. ما همیشه دوست داریم که مقابل هواداران بازی کنیم، چه در زمین خودمان و چه در زمین تیم‌های دیگر.»
ویرا همچنین با تشکر از یحیی که به او اعتماد کرده درباره شرایط تهران و مواجهه‌اش با هواداران پرسپولیس گفت: «خیلی خوشحالم به هر شهری که می‌رویم هواداران زیادی داریم و همه جا از ما حمایت می‌کنند. مخصوصاً این را هم باید بگویم جوی که در بازی‌های ما در ورزشگاه آزادی است جو فوق‌العاده‌ای است و همه تلاش و هدف ما این است که این هواداران را خوشحال کنیم.»


Page Generated in 0.0052 sec