printlogo


کد خبر: 256012تاریخ: 1401/7/6 00:00
آذرباد: صنعت نفت مانند شمشیر دو لبه است
روزهای خوب ما از هفته ششم آغاز خواهد شد

محسن آذرباد کاپیتان تیم مس رفسنجان در رابطه با شرایط این فصل تیم رفسنجانی و نتایجی که تیم‌شان در شش بازی قبلی کسب کرده با ما حرف می‌زند، به همین دلیل گفت‌و‌گویی با آذرباد که یکی از بهترین پاسورهای لیگ قبلی بود داشتیم.


ناصر قراگزلو
روزنامه‌نگار

در لیگ روی ریل مساوی قرار داشتید!
بله ما در شش بازی که انجام دادیم پنج تساوی و یک برد کسب کردیم اما حقیقتاً علت تساوی‌مان در پنج بازی به این نکته بازمی‌گشت که توپ‌های‌مان با بدشانسی به گل تبدیل نمی‌شد و در بازی‌هایی که مساوی کردیم حتماً حق‌مان پیروزی بوده است به طور مثال در مقابل گل‌گهر خیلی فرصت گل داشتیم یا مقابل ذوب‌آهن که مساوی شدیم باید با اختلاف چند گل از سد این تیم می‌گذشتیم. در چند بازی هم اشتباهات داوری واقعاً اذیت‌مان کرد و سوت‌های اشتباه واقعاً به ما لطمه زد وگرنه حتماً به پیروزی می‌رسیدیم.
اما در فاز دفاعی به نظر موفقیت خوبی داشتید؟
بله تیم ما در 6 بازی که انجام دادیم فقط 2 گل دریافت کرده که این امر برای تیم ما بسیار با ارزش است که یکی از آن دو گل را هم از روی پنالتی دریافت کردیم و یکی دیگر را هم از روی ضربه ایستگاهی خورده‌ایم که نهایت بدشانسی بوده است.
اما تیم‌تان زوج طلایی‌ای مانند منشا و شیمبا دارد، به همین دلیل انتظارات از تیم‌تان در امر گلزنی با توجه به خط حمله زهردارتان بسیار زیاد است.
بله تیم ما واقعاً تهاجمی و بسیار خوب است و همان‌طور که گفتید مانند بقیه نقاط تیم‌مان در خط حمله هم از مهاجمان بسیار خوبی بهره می‌بریم اما این مسأله چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند و تیم ما حتماً از هفته‌های آینده نتایج بسیار بهتری خواهد گرفت و مانند فصل قبل خوش‌شانسی و روند طلایی ما از هفته ششم به بعد شروع خواهد شد، روندی که در دو سه فصل گذشته هم برای‌مان تکرار شد و از هفته ششم به بعد روند خوب و روزهای طلایی ما به لحاظ نتیجه‌گیری آغاز خواهد شد.
فصل قبل جزو تأثیرگذارترین بازیکنان بودی، در این فصل هم می‌توانی آن روند را تکرار کنی؟
بله خدا را شکر در کنار بقیه بازیکنان فصل قبل به لحاظ پاس گل برای تیمم مؤثر بودم و سعی کردم که تیمم را همراهی و در خدمت تیم باشم. در این فصل هم به نوعی تا به اینجا دو پاس گل دادم و امیدوارم در ادامه باز هم بتوانم برای تیمم مفید واقع شوم.
در رابطه با دیدار بعدی‌تان که مقابل صنعت نفت بحران‌زده در آبادان پیش‌رو دارید چه نتیجه‌ای را برای تیم‌تان پیش‌بینی می‌کنید؟
اتفاقاً تیم‌هایی مانند صنعت نفت خطرناک‌تر هستند و مانند شمشیر دو لبه می‌مانند. این حرف را با این منطق می‌زنم که باید با شرایط آب و هوایی سخت آبادان کنار بیاییم ضمن اینکه چنین تیم‌هایی وقتی بد نتیجه می‌گیرند در شروع بازی‌ها بعد از تغییر سرمربی شوک به آنها وارد می‌شود، از همین‌رو ما اصلاً تیم صنعت نفت را دست‌کم نمی‌گیریم و اتفاقاً اینگونه فکر می‌کنیم که بازی خیلی سختی را پیش‌رو داریم.
با چند تیم خوبی که به نوعی مدعی کسب سهمیه هستند فکر می‌کنید قادرید که در ترافیک تیم‌های سهمیه بگیر سهمیه بگیرید؟
حتماً سعی می‌کنیم که بهتر حرکت کنیم و هفته به هفته تیم بهتری خصوصاً در فاز نتیجه‌گیری باشیم. تیم ما توانایی کسب رده‌های خوب را دارد و حتماً یکی از جایگاه‌های بالای جدول به تیم ما تعلق خواهد گرفت و ان‌شاءالله حتماً تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که رده‌ای بهتر از رده فصل قبل را کسب کنیم و برای خودمان و مردم خوب و فوتبالدوست رفسنجان بهترین نتایج را رقم بزنیم.
امسال شرایط زمین و بقیه مسائل‌تان بسیار بهتر از فصل قبل است، موضوعی که به نظر خیلی به سودتان خواهد بود؟
بله ما امسال زمین تمرین و ورزشگاه خانگی خیلی خوبی را در اختیار داریم که حتماً خیلی به ما کمک خواهد کرد که با تیم خوبی که در احتیار داریم تاکتیک‌های سرمربی‌مان را در زمین پیاده کنیم ضمن اینکه از حمایت هواداران تیم‌مان در خانه هم بهترین بهره را خواهیم برد که حتماً در کسب نتیجه و روحیه تیمی‌مان خیلی به ما کمک خواهد کرد.


 


Page Generated in 0.0051 sec