printlogo


کد خبر: 256001تاریخ: 1401/7/6 00:00
پنج مهاجم بزرگ اروپا
ستاره‌های مرگبار!

مرگبار. دقیق. بدون اشتباه. اینها پنج مهاجم بزرگ این روزها هستند. این بازیکنان گلزنی را تضمین می‌کنند. آنها تنها بازیکنان لیگ‌های بزرگ اروپا هستند که به‌صورت میانگین، در لیگ بیش از یک گل در هر مسابقه به ثمر رسانده‌اند. روبرت لواندوفسکی و بورخا ایگلسیاس در لالیگا؛ ارلینگ هالند در لیگ برتر؛ و نیمار و کیلیان امباپه در لیگ یک.

شماره 9 بی‌رحم بارسلونا
لواندوفسکی آغازی درخشان در بارسلونا داشته است. او در تیم جدید، همان عملکرد سابق را به نمایش گذاشته است. این بازیکن لهستانی انگار برای تفریح گل می‌زند. او بهترین گلزن حال حاضر لالیگا است و در 6  بازی هشت گل به ثمر رسانده، یعنی 33/1 گل در هر مسابقه. هیچ کدام از مهاجمانی که بارسلونا در سال‌های اخیر خریده چنین آغاز خوبی نداشته‌اند.

هالند توقف‌ناپذیر
انگار حد و مرزی نمی‌شناسد. آمار هالند در لیگ برتر حیرت‌انگیز است. این بازیکن نروژی نیازی به جا افتادن در منچستر سیتی نداشت. او در هفت بازی 11 گل زده و آمار خیره‌کننده 57/1 گل در هر مسابقه را به‌نام خود ثبت کرده است. این اعداد برای مهاجمان دیگر واقعاً قابل دسترس نیست. او همچنین یک پاس گل هم داده است.


پاندای گلزن
بورخا ایگلسیاس بهترین عملکرد خود را دارد. «پاندا» تنها بازیکن لالیگا است که پا به پای لواندوفسکی برای کسب عنوان آقای گلی پیش می‌رود. این مهاجم رئال بتیس 6 گل زده که البته سه گل از روی نقطه پنالتی بوده است. او در هر بازی به‌صورت میانگین یک گل به ثمر رسانده است. همچنین تقریباً تمامی ضربات داخل چهارچوب او گل شده است. در واقع او هفت ضربه داخل چهارچوب داشته که 6 تا گل شده است.

دو مهاجم مرگبار پی‌اس‌جی
کیلیان امباپه و نیمار در خارج از میدان رابطه خوبی ندارند، اما در داخل میدان هیچ مشکلی ندارند. نیمار در هشت بازی در لیگ یک فرانسه هشت گل زده است. این بازیکن برزیلی در بهترین فرم خود قرار دارد. امباپه هم میانگین یک گل در هر بازی را دارد، هرچند که به‌دلیل مشکل جسمانی، دیدار اول فصل را از دست داد و برابر کلرمون فوت به میدان نرفت. او هفت گل در هفت بازی به ثمر رسانده است.


 


Page Generated in 0.0046 sec