printlogo


کد خبر: 255995تاریخ: 1401/7/6 00:00
خوب‌ و بدهای انگلیس مقابل آلمان
مگوایر متزلزل، بلینگهام درخشان


انگلیس امیدوار بود به روند پنج بازی بدون برد خود پایان بخشد. آنها در ورزشگاه ویمبلی به مصاف آلمان رفتند تا دیدار آخر خود در گروه 3 لیگ A لیگ ملت‌های اروپا را برگزار کنند. انگلیس سخت تلاش کرد که مقابل رقیب دیرین به پیروزی برسد، اما در نهایت ضعف دفاعی‌شان باعث شد که نتوانند از گل‌های زده دفاع کنند. این بازی با نتیجه تساوی 3-3 به پایان رسید و انگلیس با این نتیجه در گروه آخر شد و به لیگ B سقوط کرد. لوک شاو، میسون ماونت و هری کین برای انگلیس گل زدند و در آلمان هم ایلکای گوندوغان یک گل و کای هاورتز دو گل به ثمر رساندند.
هر دو تیم به‌دنبال این بودند که نبازند و انگلیس در نیمه اول کار خاصی انجام نداد. آلمان از سوی دیگر، در خط میانی درخشان بود اما یک موقعیت گل‌زنی آشکار هم نداشت.
اما در نیمه دوم، هری مگوایر خطای بدی روی جمال موسیالا مرتکب شد و پنالتی داد که گوندوغان آن را گل کرد. سپس هاورتز روی پاس تیمو ورنر نتیجه را دو بر صفر کرد. مردان گرت ساوت‌گیت با ضربه شاو به گل رسیدند و ماونت هم کمی بعد بازی را مساوی کرد. نیکو شلوتربک در دقیقه 82 روی جود بلینگهام خطای پنالتی مرتکب شد و هری کین آن را گل کرد، اما این برتری تنها چهار دقیقه دوام داشت و هاورتز نتیجه را مساوی کرد.
اما در میان بازیکنان انگلیس، کدام‌ها خوب بودند و کدام‌ها بد؟


بد: رحیم استرلینگ
این ستاره چلسی با سرعتش آلمانی‌ها را آزار می‌داد اما کارهای او به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسید. توپ را به‌آسانی از او می‌گرفتند، او در دوئل‌ها ضعیف بود و نمی‌توانست برای هم‌تیمی‌هایش موقعیت آشکار گل‌زنی بسازد. این مهاجم انگلیس در 12 دوئل زمینی، 11 بار شکست خورد، 24 بار توپ را از دست داد و هر دو پاس بلندش بی‌ثمر بود. او در دقیقه 66 جایش را به ماونت داد.

خوب: لوک شاو
سؤالات زیادی پیرامون دعوت از این بازیکن به تیم ملی انگلیس مطرح شده بود. او اما نمایشی با اعتماد به نفس بالا داشت و نشان داد که در هر صورت شایسته حضور در تیم انگلیس است. شاو در دفاع منسجم بود و در حملات هم به پیش می‌تاخت. او گل اول انگلیس را در دقیقه 71 وارد دروازه مارک آندره‌تر اشتگن کرد. او همچنین در دو دوئل هوایی حضور داشت که هر دو را برد. این بازیکن یک پاس کلیدی داشت و دو بار تلاش به دریبل داشت که یکی موفق بود.

بد: نیک پوپ
او که جای جوردن پیکفورد را در دروازه گرفته بود، نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. پوپ در نیمه اول کار خاصی نداشت اما در نیمه دوم، هر بار که توپ به سمت دروازه‌اش می‌آمد ضعیف کار می‌کرد. پاس‌های او ضعیف بود و او نتوانست شوت سرژ گنابری را در دقیقه 87 مهار کند و همان باعث گل هاورتز شد. پوپ در 24 پاس تنها 13 تا را صحیح ارسال کرد، در 15 ارسال بلند 10 بار اشتباه کرد و تنها یک دفع توپ داشت.

بد: هری مگوایر
شاو، هم‌تیمی او در منچستر یونایتد، از آزمون سربلند بیرون آمد، اما مگوایر بار دیگر در دفاع متزلزل بود. او در دقیقه 51 خطای بدی روی موسیالا مرتکب شد و پنالتی داد. او 16 دقیقه بعد توپی را لو داد که منجر به گل هاورتز شد. مگوایر در ویمبلی در 9 نبرد زمینی 5 بار ناموفق بود، 12 بار مالکیت توپ را از دست داد، سه خطا مرتکب شد و شش پاس بلند اشتباه داشت.

خوب: جود بلینگهام
این بازیکن در میانه میدان در کنار دکلان رایس بازی می‌کرد. این هافبک جوان بوروسیا دورتموند نمایشی درخشان داشت. او ضرباهنگ بازی را دیکته می‌کرد، در پرس عالی بود، در دفاع منسجم ظاهر شد و روی دو گل از سه گل انگلیس نقش داشت. بلینگهام در دقیقه 71 توپ را به جلو برد و به ریس جیمز سپرد و او هم گل شاو را ساخت. بلینگهام در دقیقه 82 هم پنالتی منجر به گل سوم را گرفت. او یک پاس کلیدی داشت، از 12 دوئل 8 بار پیروز شد، سه قطع توپ داشت و چهار تکل انجام داد.




 


Page Generated in 0.0060 sec