printlogo


کد خبر: 255942تاریخ: 1401/6/31 00:00
سوژه


غیبت مهاجم ایرانی-آلمانی به دلیل مصدومیت
اکرت، هر 82 دقیقه یک گل


یونیون سنت‌گیلوسی که فصل قبل توانست نتایج درخشانی کسب کند و به لیگ اروپا برسد، برای فصل جدید دنیس اکرت را جذب کرد. مهاجم ایرانی-آلمانی از اینگولشتات جدا شد و به بلژیک رفت تا برای یونیون بازی کند. اکرت این فصل در 4 بازی لیگ بلژیک به میدان رفته، 165 دقیقه در زمین حضور داشته و 2 گل نیز به ثمر رسانده. یعنی به ازای هر 82 دقیقه یک گل که آمار مناسبی برای او محسوب می‌شود. اکرت اما در آخرین بازی یونیون در لیگ بلژیک و مقابل یوپن که با برتری 2 بر یک تیمش همراه شد، جایی در فهرست نداشت و بازی را از روی سکوها تماشا کرد. او مصدوم است و به همین دلیل نتوانست در ترکیب یونیون به میدان برود.
 
فرار از سقوط با محمدی؟


مهرداد محمدی بعد از پوشیدن پیراهن العربی در ابتدای فصل 2023-2022 لیگ ستارگان قطر و همچنین گلزنی برای این تیم، به السیلیه رفت تا در ادامه راه در ترکیب آبی‌ها به میدان برود. السیلیه حال و روز خوشی در جدول رده‌بندی ندارد و در رتبه یازدهم قرار گرفته است. السیلیه از 7 بازی، یک برد، یک تساوی و 5 شکست به دست آورده و فقط 4 امتیاز اندوخته است. این تیم برای بقا در لیگ ستارگان قطر امیدوار به درخشش مهرداد محمدی است.
 
حمایت نه چندان قاطع از سرمربی لورکوزن
مسیر سیوانه-سردار جدا می‌شود؟


بعد از نتایج ضعیف بایرلورکوزن در این فصل شایعاتی پیرامون احتمال برکناری جراردو سیوانه از هدایت این تیم مطرح شده است. سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن در پاسخ به این سؤال که آیا این سرمربی در بازی بعدی بایرلورکوزن که 10 روز دیگر برگزار می‌شود روی نیمکت این تیم خواهد نشست یا خیر، گفت: «قصد ما این است که این اتفاق بیفتد و او همچنان سرمربی باشد.» این ادعا در حالی از سوی مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن مطرح شده که نمی‌توان خیلی به آن اعتماد کرد.
 
دوئل هاشم‌زاده-شمسایی، چهارم مهر


تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا روز چهارم مهر به مصاف اندونزی می‌رود. ایران در گروه سوم این رقابت‌ها با اندونزی، چین تایپه و لبنان همگروه است. ایران به عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها و مدافع کسب عنوان قهرمانی در حالی پای به این مسابقات می‌گذارد که تیم ملی اندونزی هم با محمد هاشم‌زاده مربی ایرانی خود سال موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته است. مسئولان فدراسیون فوتسال اندونزی هم امیدوارند با شناختی که هاشم‌زاده از تیم ملی ایران دارد، این بازی را با برد پشت سر بگذارند و حتی صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها را تجربه کنند.


Page Generated in 0.0093 sec