printlogo


کد خبر: 255941تاریخ: 1401/6/31 00:00
6 بازی و 5 شکست بدون صیادمنش
مصدومیت اللهیار، افول هال‌سیتی


محسن ذاکری
روزنامه نگار
هال‌سیتی با سرمایه‌گذاری هنگفت و جذب بازیکنانی باکیفیت و البته انتخاب شوتا آرولادزه گرجستانی به عنوان سرمربی، فصل 2023-2022 چمپیونشیپ را به امید صعود به لیگ برتر آغاز کرد. اللهیار صیادمنش، ستاره جوان تیم ملی هم به یکی از بازیکنان مهم هال‌سیتی بدل شد و در 4 هفته نخست در پست‌های مختلف برای این تیم بازی کرد. صیادمنش مقابل برنلی و دقیقه 55 این بازی آسیب دید و مشخص شد تا چند ماه نمی‌تواند برای هال سیتی بازی کند. هال‌سیتی در پایان هفته چهارم 8 امتیاز کسب کرده و از مدعیان جدی صعود بود اما بعد از آسیب‌دیدگی صیادمنش، دوران افول این تیم نیز آغاز شد و هال‌سیتی در جدول رده‌بندی پله به پله پایین آمد.
هال‌سیتی بعد از مصدومیت صیادمنش 6 بازی انجام داده و حاصل آن تنها 3 امتیاز بوده. این تیم هفته پنجم به مصاف وست برومویچ رفت و با نتیجه سنگین 5 بر 2 شکست خورد. هفته ششم برابر کاونتری‌سیتی 3 بر 2 پیروز شد، هفته هفتم مقابل کوئینزپارک‌رنجرز 3 بر یک باخت، هفته هشتم 2 بر صفر مغلوب شفیلدیونایتد شد، هفته نهم با 3 گل برابر استوک‌سیتی شکست خورد و هفته دهم هم با 3 گل مقابل سوانسی‌سیتی باخت. 5 شکست در 6 دیدار اخیر نشان می‌دهد هال‌سیتی در بحران قرار دارد و بخشی از آن هم مربوط به غیبت اللهیار صیادمنش است.
اللهیار در 4 هفته نخست، 319 دقیقه در زمین حضور داشت و آرولادزه از او حتی به عنوان دفاع چپ هم استفاده کرد. او از وقتی آسیب دیده، هال‌سیتی طلسم شده و موفقیتی کسب نکرده است. آمار این تیم هم روز به روز ضعیف‌تر می‌شود، بخصوص که حالا در رده بیستم لیگ 24 تیمی چمپیونشیپ قرار گرفته و خطر سقوط را بیشتر از همیشه احساس می‌کند. آینده شوتا آرولادزه هم روی نیمکت هال‌سیتی مبهم است و مشخص نیست آیا او در ادامه فصل با این تیم قدیمی همکاری خواهد کرد یا نه؟
اللهیار که امیدوار بود با هال‌سیتی به لیگ برتر صعود کند و در مهم‌ترین لیگ دنیا به میدان برود، حالا بیشتر از قبل ناامید شده و شاید همین مسأله منجر به قطع همکاری طرفین در پایان فصل شود.


Page Generated in 0.0044 sec