printlogo


کد خبر: 255924تاریخ: 1401/6/31 00:00
خبر


خبر خوب از کلانی بعد از سکته مغزی

حسین کلانی 3 روز پیش در کالیفرنیای امریکا سکته مغزی کرد و دو روز تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت. بعد از این اتفاق، کلانی ستاره اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس بلافاصله برای پشت سر گذاشتن مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد. البته خوشبختانه آخرین اخبار درباره وضعیت عمومی اسطوره فوتبال ایران خوب گزارش شده و او پس از پشت سر گذاشتن مراقبت‌های مورد نیاز، با نظر پزشکان از بیمارستان مرخص شده است. با این حال حسین کلانی که قرار بود در مهرماه به ایران بازگردد با توصیه پزشک از سفرهای طولانی مدت منع شده است.
 
ترکیب نیمه اول لو رفت

مشخص نشد چرا رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس ترکیب نیمه اول این تیم در بازی با فولاد را اعلام کرد؟ چرا که بازیکنان زیادی از بین نفرات اصلی در تمرینات غایب هستند و نزدیک به مسابقه رسمی هم نبودیم. با این حال مشخص شد در نیمه اول بازی با فولاد و در نیمه نخست امیررضا رفیعی درون دروازه ایستاده، گولسیانی و فرجی مدافعان میانی بوده‌اند، علی نعمتی در دفاع چپ بازی کرده و دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست. در خط میانی سینا اسدبیگی کنار کامیابی‌نیا بازی کرده و سروش رفیعی هم مقابل آنها بوده است. در پست وینگر چپ و راست حامد پاکدل و محمد عمری بازی کردند و در نوک حمله لوکادیا که این ترکیب در نیمه نخست تنها یک موقعیت خوب گلزنی ساختند.
 
یک روز تعطیلی تمرین

بعد از بازی تدارکاتی مقابل فولاد تمرینات پرسپولیس دیروز تعطیل بود تا بازیکنان استراحت کنند. قرار است از امروز تمرینات سرخ‌ها برای بازی با تراکتور از سر گرفته شود. این بازی روز دهم مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و هنوز مشخص نیست که با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا خیر.
 
علت نتایج ضعیف تیم‌های پایه

تیم‌های پایه پرسپولیس در هفته‌های سپری شده از مسابقات رده‌های سنی مختلف نتایج خوبی نگرفته‌اند که خودشان می‌گویند علت این اتفاق زمان بد تمرینات‌شان بوده است. از آنجا که تیم‌های پایه پرسپولیس در فصل تابستان تنها بین ساعات 11 تا 2/30 دقیقه بعد از ظهر می‌توانند در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین کنند، شرایط خوبی برای تمرین نداشتند و این مسأله در عملکردشان تأثیرگذار بود. از آنجایی که باشگاه پرسپولیس چند سالی است ورزشگاه درفشی‌فر را به پیمانکار اجاره داده، این مشکلات وجود داشته اما قرار است با پایان یافتن مدت قرارداد پیمانکار که آخر شهریورماه است ورزشگاه درفشی‌فر کاملاً به تیم‌های پایه داده شود.
 


Page Generated in 0.0052 sec