printlogo


کد خبر: 255916تاریخ: 1401/6/31 00:00
شمس آذر صدرنشین ماند



روز دوشنبه نامه‌ای از سوی سازمان لیگ به نساجی ارسال شد که در آن 19 مورد ایراد به ورزشگاه وطنی گرفته بودند. ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل نساجی درباره این نامه می‌گوید: «این اشکالات موارد جدیدی نیست و قبل از این هم ما از طریق مکاتبات به مسئولان مربوطه این موارد را گوشزد کرده بودیم. حتی قبل از اولین بازدید جناب سهیل مهدی از ورزشگاه وطنی، بنده همین موارد را در نامه‌ای به مسئولان، مطرح کرده بودم و علاوه بر اینها مشکل آسانسور جایگاه ویژه را هم در همان نامه گنجاندم ولی متأسفانه این اشکالات برطرف نشدند. در بازدیدهای متعدد مسئولان سازمان لیگ و بویژه در دو بازی انجام شده در ورزشگاه وطنی، بازهم این اشکالات یادآوری شد ولی برای رفع آن تلاشی صورت نگرفت.»
 مدیر عامل نساجی درباره رسیدگی نکردن به ایرادات ورزشگاه وطنی این‌طور حرف می‌زند: «بودجه مورد نیاز برای تعویض چمن و احداث سکوی جدید تأمین شده و استاندار محترم با پیگیری‌ها و مساعدت خود توانستند مشکلات بودجه اصلی را رفع کنند اما اضافه شدن موارد دیگر نیاز به اضافه شدن بودجه داشت که دستورات مربوطه صادر شده و به نظر این بودجه در حال تأمین است. نکته حائز اهمیت اما اینجاست که با توجه به فوریت ماجرا و تذکرات جدی سازمان لیگ مبنی بر عدم صدور مجوز برگزاری بازی، نیاز به یک عزم جدی و حرکت جهادی است تا ما بتوانیم دوباره از یار دوازدهم خودمان استفاده کنیم. نساجی بدون هواداران با ترکیب کامل به زمین مسابقه نمی‌رود و ما نیاز داریم تا قبل از شروع لیگ این مشکلات را برطرف کنیم تا بتوانیم از حمایت طرفداران پرشور خود برخوردار باشیم.»
او درباره وعده‌های حسن رنگرز درباره تحویل یک ورزشگاه به نساجی توضیحاتی دارد: «صحبت‌هایی شده اما باشگاه نساجی یک ورزشگاه کامل را تحویل خواهد گرفت یعنی باید این نواقص برطرف شود و بعد در اختیار ما قرار بگیرد.»
 


Page Generated in 0.0051 sec