printlogo


کد خبر: 255904تاریخ: 1401/6/31 00:00
کریس خیال ترک تیم ملی پرتغال را ندارد
رونالدو: می‌خواهم در یورو 2024 بازی کنم

کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد می‌گوید جام جهانی 2022 آخرین تورنمنتی نخواهد بود که در آن تیم ملی پرتغال را همراهی خواهد کرد. آقای گل فوتبال جهان تأیید کرد که بعد از جام جهانی قطر نیز می‌خواهد به کشورش برای رسیدن به یورو 2024 و بازی در آن تورنمنت کمک کند و این یعنی که او حداقل تا 39 سالگی به پوشیدن پیراهن تیم ملی پرتغال ادامه خواهد داد. رونالدو 37 ساله که جام جهانی امسال، دهمین رویداد ملی مهم دوران بازیگری او است، تاکنون 189 بازی و 117 گل ملی در کارنامه‌اش به ثبت رسانده و به سبب این آمار رکورددار گلزنی در رده ملی است.
او در مراسم سالانه فدراسیون فوتبال پرتغال برای معرفی برترین‌های فوتبال این کشور، پس از کسب جایزه‌ای افتخاری برای تقدیر از جایگاهش به‌عنوان بهترین گلزن تیم ملی پرتغال تأکید کرد که دوران بازیگری‌اش در رده ملی هنوز تا رسیدن به خط پایان فاصله‌ای زیاد دارد.
رونالدو گفت: «امیدوارم تا چند سال دیگر همچنان یکی از اعضای فدراسیون باشم. هنوز باانگیزه‌ام، آن هم انگیز‌ه‌ای بالا. راه من در تیم ملی هنوز فاصله زیادی تا خط پایان دارد. تیم ما بازیکنان باکیفیت فراوانی دارد. من در جام جهانی حضور خواهم داشت و می‌خواهم در یوروی بعدی نیز بازی کنم.»
 رونالدو ادامه داد: «دریافت این جایزه باعث مباهات است و به دریافت آن افتخار می‌کنم. هرگز فکر نمی‌کردم که یک روز بتوانم این جایزه را کسب کنم. من از همه آنهایی که در دوران بازیگری من نقش مهمی ایفا کردند تشکر می‌کنم. این مسیری طولانی بود اما مایلم بگویم که این راه هنوز تا پایانش فاصله دارد.»
رونالدو در زمان یورو 2024 که آلمان میزبان آن است، 39 ساله خواهد بود. این در حالی است که مرحله مقدماتی این رقابت‌ها سال 2023 آغاز می‌شود. او سال 2016 که پرتغال فاتح جام ملت‌های اروپا شد، سه گل زد هرچند 25 دقیقه پس از حضور در فینال مصدوم و مجبور به ترک میدان شد. رونالدو با حضور در جام جهانی قطر، رکورددار بیشترین حضور در مراحل نهایی جام جهانی خواهد شد. او تاکنون در 4 جام جهانی حضور داشته است.

 


Page Generated in 0.0056 sec