printlogo


کد خبر: 255898تاریخ: 1401/6/31 00:00
خبر



عذرخواهی فدراسیون والیبال تایلند از ایران
سامپورن چایبانگیانگ رئیس فدراسیون والیبال تایلند با ارسال نامه‌ای به محمدرضا داورزنی، به‌صورت رسمی از مشکلات ایجاد شده برای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران و عدم اجازه حضور در تور آزاد سامیلا عذرخواهی کرد. او درباره علت کنار گذاشتن ایران از لیست مسابقات علی‌رغم دعوت رسمی و سفر ایران به تایلند گفت: «اعتراضاتی از سوی برخی تیم‌ها به وجود آمد چون افزودن تیم ایران پس از ارسال لیست تأیید شده غیرقابل قبول به شمار می‌آید. بنابراین چاره دیگری جز خروج تیم‌های ایران برای جلوگیری از بروز اختلافات با سایر تیم‌ها نداشتیم. مسئولیت پرداخت هزینه بلیت بازیکنان و اسکان تیم‌های ایران در طول اقامت آنها در تایلند را بر عهده خواهیم گرفت. مجدداً بابت شرایط نامساعد پیش‌آمده از شما صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم.»
 
آخرین فرصت نصب کفپوش برای میزبانی
سازمان لیگ فدراسیون والیبال با صدور اطلاعیه‌ای تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر به باشگاه‌ها برای تکمیل استانداردسازی سالن‌های برگزاری مسابقات مهلت داد. با درخواست استانداری‌ها، ادارات کل ورزش و جوانان و مسئولان مردمی و ورزشی کشور مبنی بر دادن فرصت بیشتر به تیم‌هایی که سالن‌هایی با کفپوش معلق (پارکت) دارند، برای خرید کفپوش‌های استاندارد گرفلور و موافقت مسئولان فدراسیون جهت ارج نهادن به حضور تماشاگران و علاقه‌مندان والیبال و استفاده تیم‌ها از امتیازات میزبانی، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای با میزبانی تمامی تیم‌ها که سالن آنها دارای کفپوش معلق و دیگر استانداردهاست و فقط فاقد روکش کفپوش استاندارد باشند، برای حضور در لیگ برتر در سال‌جاری تا پایان نیم‌فصل اول (نهم آذر ماه) موافقت شود.
 
نجات غریق در راه قهرمانی جهان
تیم‌های ملی نجات غریق مردان و بانوان ایران با ترکیبی متشکل از ۱۰ ورزشکار در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کنند. بر این اساس امیرارسلان زارعی، سامان سفیددست، هادی دریایی‌نژاد، امیررضا خراسانی، سیدمحمد حسینی و رضا قاسمی ترکیب تیم ملی نجات غریق مردان را تشکیل می‌دهند. تیم بانوان هم با ترکیب راویس شهابی، فائزه آشورپور، الهام کاکلی و کژان رستمی در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان از چهارم مهرماه به میزبانی ایتالیا آغاز می‌شود. تیم‌های ملی نجات غریق ایران برای حضور در این رقابت‌ها سوم مهرماه عازم ایتالیا می‌شود.
 
برتری مدعیان در دومین روز لیگ برتر تنیس
رقابت‌های لیگ برتر تنیس بانوان (جام نورا) با انجام 3 دیدار پیگیری شد. با برگزاری دومین روز مسابقات تیم یربه‌یر مقابل داریوش سیرجان به برتری رسید، آکادمی تنیس مهذب‌نیای تهران با همین نتیجه راد سیرجان را برد و k2 (الف) اصفهان با نتیجه 3 بر صفر مقابل فاخر سیرجان به پیروزی دست یافت. رقابت‌های لیگ برتر بانوان از 28 شهریور با حضور 6 تیم از استان‌های اصفهان، البرز، تهران و شهرستان سیرجان در زمین‌های تنیس راد آغاز و 2 مهرماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.


Page Generated in 0.0045 sec