printlogo


کد خبر: 255886تاریخ: 1401/6/31 00:00
خبر


فصل سرما نزدیک است
استقلال چند زمین تمرین می‌خواهد


با نزدیک شدن به فصل سرما بیم آن می‌رود که برگزاری تمرینات استقلال در زمین چمن مختل شود.
مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند این ماجرا لطمه‌ای به آمادگی تیم نزند اما به تازگی زمین شهید دستگردی که یکی از زمین‌های تمرینی استقلال بود، از فهرست خارج شده آن هم به این دلیل که مسئولان این مجموعه با اجاره آن به باشگاه استقلال مخالفت کرده‌اند.
به این ترتیب مصطفی آجورلو باید در راستای رزرو و جایگزینی یک زمین تمرین دیگر اقدام کند تا در روزهای بارندگی ساپینتو و بازیکنان ناچار به تمرین در سالن نشوند. یکی از عوامل موفقیت، داشتن زمین تمرین در تمام روزهای فصل است.
 
گفت‌و‌گوی جالب ساپینتو با سجاد

ساپینتو بر حفظ روحیه همه بازیکنان استقلال تأکید دارد و تلاش می‌کند در حین تمرینات مساوات رفتاری را میان بازیکنان رعایت کند. این‌ طور نیست که سرمربی استقلال با بازیکنان اصلی و تأثیرگذار تیمش صمیمی‌تر از نیمکت‌نشین‌ها برخورد کند. ساپینتو حتی با بازیکنان جوان هم رفتار محترمانه‌ای دارد و می‌داند ممکن است روزی به آنها نیاز پیدا کند. مرد پرتغالی اخیراً صحبت‌هایی با سجاد شهباززاده داشته و نکاتی را درباره زدن ضربات آخر به این بازیکن گوشزد کرده است.
ساپینتو به شهباززاده گفته در جریان بازی‌های لیگ دوباره فرصت به تو خواهد رسید اما باید سعی کنی با آرامش و دقت کافی ضربات آخر را به سمت دروازه حریف شلیک کنی.
سرمربی استقلال تمریناتی را هم برای مهاجم تیمش در نظر گرفته تا دقت او را بالا ببرد.
 
بدون استراحت پیش می‌روند


تمرینات استقلال با فشار نسبی در حال پیگیری است و سرمربی استقلال قصد دارد تا میانه‌های هفته آینده کمی بر شدت تمرینات بیفزاید. طبق استعلامی که از برنامه‌های سرمربی آبی‌ها گرفته شده، او قصد ندارد فعلاً استراحتی برای بازیکنان در نظر بگیرد.
البته ممکن است یک جلسه از تمرینات در میانه‌های هفته آینده تعطیل شود تا بازیکنان خستگی را از تن خارج کنند و دوباره به تمرینات بازگردند.
گفته می‌شود ساپینتو از مدیران استقلال خواسته بعد از بازی با تیم دانشجویان نیز یک بازی تدارکاتی دیگر را در نظر بگیرند که باید دید این مأموریت به سرانجام خواهد رسید یا خیر؟!


Page Generated in 0.0066 sec