printlogo


کد خبر: 255879تاریخ: 1401/6/31 00:00
خبر


استقلال - صنعت نفت با حضور پیرمرد آلمانی
بازگشت شفر سوژه استقلالی‌ها


بازگشت وینفرد شفر به استقلال یکی از سوژه‌های داغ استقلالی‌ها در روزهای اخیر است. استقلالی‌ها به یاد دارند که در دوران مربیگری این آلمانی به قهرمانی جام حذفی رسیدند. گرچه استقلال در زمان مربیگری شفر از رسیدن به جام قهرمانی لیگ باز ماند اما شفر تنها مربی در طول دوران لیگ برتر است که توانسته با استقلال صاحب جام شود. حالا بازگشت او به فوتبال ایران دوباره نام پیرمرد آلمانی را در میان استقلالی‌ها ترند کرده است و خیلی‌ها را به یاد آن روزی انداخته که به دستور امیرحسین فتحی، مدیرعامل سابق استقلال مانع حضورش در تمرین شدند. تصمیمی که بعدها باعث طرح یک شکایت 600 هزار دلاری از سوی سرمربی آلمانی شد و باشگاه استقلال هم راهی جز پرداخت مطالبات این مربی نداشت. بدون شک تقابل استقلال با صنعت نفت آبادان در حضور این مربی آلمانی جذاب خواهد شد.

شفر به بازیکن جوان اعتماد می‌کند؟
صادقی، آقای گل بازی‌های تدارکاتی

در جریان بازی استقلال مقابل تیم گمنام سامیت امیرعلی صادقی در دقیقه 35 برای استقلال گل زد. صادقی در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل نیز برای استقلال موفق به گلزنی شده بود و طبق آمار آقای گل بازی‌های تدارکاتی تیمش محسوب می‌شود. صادقی اما با وجود به جا گذاشتن این آمار چندان از سوی ساپینتو به کار گرفته نمی‌شود. این تصمیم در حالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که دیگر بازیکنان نیز در خط حمله استقلال مهره‌های آنچنان درخشانی نبودند و جا دارد که سرمربی پرتغالی آبی‌ها به این بازیکن اعتماد بیشتری کند تا به سرعت با بازی در ترکیب استقلال خو بگیرد. یادمان نمی‌رود که امیرحسین حسین‌زاده نیز شرایط صادقی را داشت اما با استمرار حضور در ترکیب استقلال و اعتماد مجیدی توانست جایگاهش را در ترکیب استقلال سفت و محکم کند.
 
فرزاد مجیدی غایب کادر فنی مجیدی در امارات


در حالی که فرهاد مجیدی در کادر فنی خود در تیم الاتحاد کلبا از صالح مصطفوی، گابریل پین و علی ربانی استفاده کرده اما اثری از فرزاد مجیدی در میان دستیارانش دیده نمی‌شود. این موضوع می‌تواند ناشی از اختلاف فرهاد با برادرش باشد. البته فرزاد مجیدی ترجیح می‌دهد فعلاً درباره این موضوع حرفی به زبان نیاورد و از مصاحبه درباره اینکه چرا فرهاد مجیدی او را با خود به امارات نبرد حرفی به زبان نیاورد. البته فرهاد هم درباره اینکه چرا فرزاد را با خود به کلبا نبرده، حرفی نزده است.


Page Generated in 0.0039 sec