printlogo


کد خبر: 255872تاریخ: 1401/6/31 00:00
بازی ایران – اروگوئه، بدون تماشاگران ایران


یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال اروگوئه خبر داد که برای بازی عصر جمعه ایران – اروگوئه در شهر سن‌پولتن اتریش بلیت فروشی نخواهد شد.
خبرگزاری لادیارا اروگوئه در این باره نوشت: «این تصمیم توسط مقامات اتریشی گرفته شده است. این بازی در پی اتفاقات اخیر ایران پشت درهای بسته برگزار می‌شود.»
به گفته آندریا لانفرانکو، عضو فدراسیون فوتبال اروگوئه، این تصمیم توسط دولت اتریش گرفته شده است و آنها دخالتی در این تصمیم نداشته‌اند. او در این باره گفت: «زمانی که ما اینجا بودیم متوجه موضوع شدیم. فکر کنم با بلیت‌هایی که قرار است به ما بدهند، بتوانیم به همه هواداران اروگوئه‌ای که می‌خواهند به ورزشگاه بروند بلیت بدهیم.»
او ادامه داد: «درخواست‌هایی از طرفداران فوتبال در اروگوئه داشتیم که بلیت این بازی را بخرند و بتوانند تیم ما را همراهی کنند و ما نیز تا حد توان هر چقدر که بتوانیم به این هواداران کمک می‌کنیم. حیف است که ما نتوانیم در این بازی تماشاگران را داشته باشیم. بازی می‌توانست با حضور تماشاگران، بهتر و جذاب‌تر باشد.»
بدین ترتیب هواداران اروگوئه به طور محدود می‌توانند تماشاگر این بازی باشند، ولی تماشاگران ایرانی در ورزشگاه غایب خواهند بود.


Page Generated in 0.0049 sec