printlogo


کد خبر: 255816تاریخ: 1401/6/30 00:00
خبر


پیروزی قاطع تراکتور مقابل نود ارومیه

تراکتور دوشنبه در چهارچوب دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال نود ارومیه رفت که در نهایت این دیدار را با پیروزی ۶ بر یک پشت سر گذاشت. در این بازی محمد عباس‌زاده روی ارسال ریکاردو آلوز گل نخست تراکتور را به ثمر رساند. در ادامه کاوه رضایی از روی نقطه پنالتی و علی نجفی با شوتی از راه دور دروازه نود ارومیه را برای دو بار دیگر باز کردند. مهدی هاشمی‌نژاد توانست در ادامه این بازی هت‌تریک کند که یکی از این گل‌ها شوت از پشت محوطه جریمه بود و دو گل دیگر روی پاس محمد قنبری و کاوه رضایی به ثمر رسید. تک گل نود ارومیه هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
 
شیمبا در دانشگاه با گلزنی آشتی کرد

تیم‌های مس رفسنجان و نساجی مازندران دوشنبه در بازی تدارکاتی در تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر شاگردان ربیعی همراه بود. مس رفسنجان که با شکست هوادار در هفته ششم، اولین برد فصل را کسب کرده و راهی تعطیلات شد، در بازی دوستانه روز گذشته با گل‌های لوسیانو پریرا و سیدمهدی حسینی از سد حریف خود گذشت. میثم تیموری و فرشید باقری دو بازیکن مصدوم تیم مس رفسنجان نیز با پایان دوران مصدومیت خود در این دیدار به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفتند.
 

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان محروم شد

بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر برگزار و از سوی یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه و سرپرست تیم مقابل رخ داد که این تخلف در خور صدور قرار دستور موقت است. بر همین اساس به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی، نامبرده از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال محروم بوده و لازم است دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند. رأی صادره ظرف مهلت دور روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون
است.


Page Generated in 0.0058 sec