printlogo


کد خبر: 252551تاریخ: 1401/5/23 00:00
نکته‌های جا مانده از آخر هفته

1- بعد از آتشفشان محمد موسوی که گفت از حضور در اردوی تیم ملی پشیمان است و حرف‌های عجیب میلاد عبادی‌پور که گفت یک ریال از فدراسیون پول نگرفته‌اند، 48 ساعت سکوت مطلق حکمفرما بود و سرانجام دیروز میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال به جای محمدرضا داورزنی لب به سخن باز کرد و گفت هر دو بازیکن سال قبل 450 میلیون تومان پاداش گرفته‌اند و پاداش‌های امسال هم هنوز از فدراسیون جهانی داده نشده تا بین بازیکنان توزیع شود.
اما یک سؤال از آقای رئیس فدراسیون: وقتی دست‌تان برای حرف زدن پر است، چرا این همه مماشات می‌کنید؟ آیا فکر نمی‌کنید دلیل‌ اصلی به وجود آمدن این سطح از توقع بین بازیکنان، خود فدراسیون است؟ فدراسیون برای مرخص کردن بازیکنی که در بازگشت از سفر خارجی به دلیل مواد ممنوعه دستگیر شده چه تعهدی دارد؟ فدراسیون چرا باید‌ دنبال کار بازیکنی برود که در باغش مواد ممنوعه کشف می‌کنند؟ چرا فدراسیون مدام باید از خودش خرج کند و بعد هم در برابر همه ادعاها سکوت کند؟ آقای داورزنی فکر نمی‌کنید باید به این رویه مدیریتی‌تان خاتمه دهید و کمی حرف بزنید؟
2- داستان حق پخش تلویزیونی لیگ برتر سال‌هاست که حرف و خواسته اول تیم‌های لیگ برتری است؛ اما آنچه تا کنون به جایی نرسیده فریاد بوده است و جالب اینکه مدیران فوتبال برای استیفای حقوق فوتبال به همان تلویزیونی پناه بردند که معتقدند حقوق‌شان را خورده!
وقتی ادعا می‌کنید تلویزیون برای یک دقیقه تبلیغات 8 میلیارد درآمد دارد (که از هر بازی سرخابی‌ها -نه دربی-) چند برابرش را در‌می‌آورد، و کل پولی که در فصل به شما داده به ‌‌اندازه یک دقیقه تبلیغات تلویزیون هم نیست، بحث کردن در این مورد، آیا فایده‌ای هم دارد؟
3- جنگ پرتغالی‌های لیگ برتر را مورایس برد تا بار روی شانه‌های ساپینتو سنگین‌تر از قبل شود. تیم او نه نتیجه گرفت و نه خوب بازی کرد‌ اما همه می‌دانند که بازی اول، دشوارترین بازی یک تورنمنت طولانی است و نباید این بازی متر تحلیل قرار بگیرد. چند نفر از پیشکسوتان استقلال خواسته‌اند هواداران به ساپینتو زمان بدهند؛ اما هستند افرادی که معتقدند باید هشدارهای لازم به این مربی داده شود.


Page Generated in 0.0047 sec