printlogo


کد خبر: 252544تاریخ: 1401/5/23 00:00
خبر


لوکادیا  هم آمد

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی جدید پرسپولیس از ترکیه به تهران رسید. قرار است این بازیکن امروز بعد از تست پزشکی قراردادش را امضا کرده و در تمرین پرسپولیس شرکت کند.

سه مربی  روی سکو

یحیی گل‌محمدی محروم بود و  سیدجلال هم کارت مربیگری نداشت و این‌طوری شد که هر دو نفر روی سکو نشستند و بازی را تماشا کردند. مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس هم روی سکو کنار یحیی بود. در عوض کریم باقری لب خط ایستاده بود و تیم را هدایت می‌کرد. اول بازی هم وظیفه گرم کردن بر عهده اوسمار ویرا برزیلی بود. گفته می‌شود یحیی روی سکوها هم با برخی افراد ناشناس درگیری پیدا کرده است.
 
بدون اسپانسر

با اینکه پرسپولیس از کیت جدید خود در بازی اول فصل استفاده کرد اما اسپانسر روی پیراهن نداشت تا مشخص شود با کارگزارش رسماً مشکل دارد. جالب اینکه در زمان گرم کردن بازیکنان از کاورهایی استفاده می‌کردند که روی آن اسپانسر فصل قبل (ایرانسل) دیده می‌شد اما چون قرارداد با کارگزار روی هواست روی این اسپانسر را با چسب پوشاندند.
 
سوت عجیب ثانیه آخر

بازی با ذوب آهن در حالی تمام شد که داور در ثانیه آخر یک موقعیت گل قطعی را از سرخ‌ها گرفت. در این لحظه ترابی می‌توانست تمیروف را در موقعیت گل قرار دهد و او با گلر حریف تک به تک شود اما داور سوت زد. مشخص نشد داور به نشانه آفساید بازی را قطع کرده یا سوت پایان بازی را زده اما قطعاً این موقعیت آفساید نبود.
 
اسکوچیچ و مورایس تماشاگران ویژه

این بازی دو تماشاگر ویژه داشت. یکی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و دیگر مورایس سرمربی سپاهان. جالب اینکه مورایس در دقایق آخر بازی در هنگام ترک ورزشگاه خوش و بش گرمی با اسکوچیچ داشت.

مربی برزیلی هم مصاحبه نکرد!

در حالی که یحیی محروم بود و کریم باقری هم اهل مصاحبه مطبوعاتی نیست، اوسمار ویرا به سالن کنفرانس رفت تا اولین مصاحبه رسمی‌اش را در فولادشهر انجام دهد اما این اتفاق نیفتاد. وقتی اوسمار ویرا مربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن حاضر شد، مسئول رسانه‌ای پرسپولیس از دوربین‌های تلویزیونی خواست تا پیرو نامه مشترک این باشگاه با استقلال سالن کنفرانس را ترک کنند. در پی ممانعت دوربین‌های تلویزیونی از این درخواست، مربی پرسپولیس سالن نشست خبری را ترک کرد.


Page Generated in 0.0049 sec