printlogo


کد خبر: 252542تاریخ: 1401/5/23 00:00
پرسپولیس: دولت و مجلس مسأله حق پخش را دوفوریتی دنبال کنند


در حـــــــالــــی که روز جمــــعـــه تصویربرداری از دیدار استقلال - سپاهان به‌دلیل اعتراض باشگاه استقلال به حق پخش اینترنتی، به شکلی غیرمتعارف انجام شد و واکنش باشگاه استقلال را هم به‌دنبال داشت، حالا پرسپولیس بیانیه‌ای را صادر کرده است.
باشگاه پرسپولیس که به همراه رقیب آبی‌پوش نامه‌ای با لحن اعتراضی را به صداوسیما ارسال کرده و از عدم اجازه برای ورود دوربین‎های این سازمان برای پوشش حواشی بازی خبر داده بود، در این بیانیه پاسخ «برخی از جریانات که سعی بر آن داشتند که در اذهان عمومی اینگونه تداعی نمایند که این باشگاه با صداوسیما دارای زاویه بوده» را داده است.
بیانیه باشگاه پرسپولیس چهار بند دارد که در ادامه می‌خوانید:
الف: این باشگاه همواره پیشگام در قانونمداری و رفتار احترام‌آمیز بوده و منافع ملی را بر منافع باشگاهی مقدم می‌شمرد.
ب: ما برای کسب حق پخش تلویزیونی همراه سایر باشگاه‌ها و باشگاه استقلال به‌دنبال تلاش برای تعامل سازنده و ارائه راه حل‌های مسئولانه هستیم و معتقدیم باید مشکلات را در کنار یکدیگر، در چهارچوب قوانین کشور، به‌صورت منطقی و رعایت احترام متقابل حل نماییم.
ج: با توجه به دستورات اکید ریاست محترم‌ جمهوری برای پاسخگویی به مطالبات مردم به‌صورت فوری، انقلابی و جهادی از مجلس و دولت انقلابی درخواست داریم به‌صورت فوری و دو فوریتی موضوع ارزش‌گذاری واقعی حق پخش را در دستور کار خود قرار داده و نسبت به تأمین بودجه مذکور اقدام نمایند.
د: از حضور برنامه‌های تولیدی نیز در مسابقات این باشگاه استقبال نموده و درخواست داریم در مسیر تحقق حق پخش واقعی فوتبال ما را یاری رسانند.
 


Page Generated in 0.0069 sec