printlogo


کد خبر: 252505تاریخ: 1401/5/23 00:00
درخشان: حضور بانوان موجب پاکسازی محیط ورزشگاه‌ها می‌شود
تماشاگر برای پرسپولیس حکم ستون و انرژی را دارد

حمید درخشان هافبک اسبق پرسپولیس و تیم ملی که سابقه مربیگری در تیم قرمزپوش پایتخت را نیز در کارش دارد در رابطه با تأثیر حضور هواداران در ورزشگاه‌های لیگ برتر و احتمال این روند صحبت می‌کند.
 
غیبت هوادار چه تأثیری روی عملکرد پرسپولیس دارد؟
 قطعاً فارغ از کسب هر نتیجه‌ای غیبت هوادار در بازی یک تیم خصوصاً پرسپولیس که هوادار زیادی دارد بی‌تأثیر نخواهد بود. تماشاگر برای همه تیم‌ها خصوصاً پرسپولیس خیلی مهم است و هواداران برای پرسپولیس حکم ستون و تکیه‌گاه و محلی برای انرژی گرفتن هستند. هوادارانی که من نمی‌دانم واقعاً به چه دلیل در ورزشگاه حضور نداشتند. اول اعلام کردند با 30 درصد و بعد هم به دلیلی نامعلوم گفتند هفته اول بدون تماشاگر برگزار می‌شود که این موضوع خیلی بد است و در واقع وقتی نمی‌توانیم تماشاگر را به ورزشگاه بیاوریم یعنی در برقراری نظم مشکل داریم که این نکته بسیار بد است و به فوتبال ما و تیم‌های باشگاهی‌مان به‌شدت لطمه می‌زند و مسابقات را از آن شور و هیجان لازم دور می‌سازد.
حضور بانوان در ورزشگاه از هفته دوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
 به نظرم حضور بانوان تأثیر بسیار خوبی در ورزشگاه‌ها و فوتبال ما خواهد داشت و وجاهت خیلی خوبی به فوتبال و مسابقات ما می‌بخشد. در واقع این مسأله در آرامش و فحاشی و ناهنجاری‌هایی که در ورزشگاه‌ها گاها شاهد بودیم تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت و به نوعی محیط ورزشگاه‌های ما را پاکسازی خواهد کرد.
این مسأله به نظرتان ادامه پیدا خواهد کرد؟
 به هر حال این مسأله یکی از الزام‌های ای‌اف‌سی بوده ضمن اینکه به نظرم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هیچ منافاتی با فوتبال حرفه‌ای ندارد و ما می‌توانیم مانند سایر کشورهای صاحب فوتبال مسابقاتمان را با حضور هواداران و بانوان محترم برگزار کنیم.
قرعه هفته‌های اول خصوصاً بازی مقابل فولاد را قرعه سختی برای پرسپولیس نمی‌دانید؟
 فولاد تیم خوبی است و حریف سرسختی برای پرسپولیس محسوب می‌شود اما این دشواری فقط برای پرسپولیس نیست و شامل بقیه تیم‌ها هم می‌شود چه بسا که من قرعه استقلال را هم در هفته‌های ابتدایی مشکل دیدم.
شرایط پرسپولیس را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟
 فکر می‌کنم چون پرسپولیس زودتر از بقیه تیم‌ها تمریناتش را شروع کرد و شرایط بهتری در آغاز راه حتی نسبت به سایر مدعیان خواهد داشت و خیلی به پرسپولیس کمک خواهد کرد تا روند بهتری را نسبت به سایر تیم‌ها داشته باشد.
در کل شرایط پرسپولیس را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟
 بازیکنان خوبی در خط هافبک پرسپولیس حضور دارند که این تعداد بازیکن می‌توانند خیلی خوب به خط حمله کمک کنند و شرایط بهتری را در فاز حمله برای پرسپولیس به وجود آورند.


Page Generated in 0.0060 sec