printlogo


کد خبر: 252499تاریخ: 1401/5/23 00:00
واکنش رسانه‌های پرتغالی به دوئل مورایس و ساپینتو

تیم فوتبال استقلال در بازی افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر کشورمان به مصاف سپاهان رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. در همین رابطه به‌دلیل تقابل مورایس و ساپینتو روی نیمکت سپاهان و استقلال در لیگ ایران نشریات معتبر ورزشی پرتغال به این دیدار جذاب میان مربیان پرتغالی پرداختند.
نشریه «آبولا» در این زمینه نوشت: مورایس در آغاز ماجراجویی‌اش در لیگ ایران موفق شد با سپاهان قهرمان ایران یعنی استقلال را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. نکته جالب این است که مورایس هموطنش ساپینتو را شکست داد.
نشریه «رکورد» هم در این زمینه نوشت: ژوزه مورایس در آغاز لیگ برتر ایران موفق شد ساپینتو را شکست دهد. سپاهان در شروع لیگ فصل 23-2022ایران با نتیجه 2 بر صفر مقابل استقلال مدافع عنوان قهرمانی پیروز شد.
نشریه «اوجوگو» هم به این بازی پرداخت و نوشت: ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان در آغاز دور جدید لیگ برتر ایران، هموطنش ریکاردو ساپینتو را با قهرمان ایران یعنی استقلال با نتیجه دو بر صفر شکست داد.
نکته جالب در این بازی تقابل مکتب پرتغالی بود. مورایس روی نیمکت سپاهان به مصاف هموطنش ساپینتو روی نیمکت استقلال رفت و در نهایت دستیار سابق مورینیو برنده این دوئل شد.
در همین زمینه نشریه «desporto.sapo» پرتغال درباره تقابل این دو پرتغالی در لیگ ایران، نوشت: ژوزه مورایس در آغاز لیگ ایران موفق شد ساپینتو را شکست دهد.
ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان، هموطنش ریکاردو ساپینتو با استقلال قهرمان ایران را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. این دوئل نفسگیر پرتغالی در نهایت به نفع مورایس به پایان رسید و آغاز خوبی برای این مربی شد ولی در مقابل ساپینتو استارت خوبی نداشت.
در تهران و با حضور استقلال در خانه، سلمانی در دقیقه 53 و رضاییان در دقیقه 57 گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند که اولین بازی رسمی این دو مربی پرتغالی در تیم‌های خود بود.


Page Generated in 0.0048 sec