printlogo


کد خبر: 252498تاریخ: 1401/5/23 00:00
شیری: اعتراض به داور تمام‌شدنی نیست

حامد شیری زننده تک گل نساجی در مصاف با مس رفسنجان می‌گوید: «در هفته اول ما شناخت خوبی از تیم حریف نداشتیم و تنها می‌دانستیم یکی از تیم‌های خوب فصل گذشته است و این فصل هم در نقل و انتقالات با توجه به توان مالی عملکرد خوبی داشته است. با این اوصاف به نظر من نتیجه‌ای که در هفته نخست گرفتیم نتیجه بدی نبود. بخصوص که در این بازی شرایط میزبانی نداشتیم و به نوعی میهمان بودیم. هر چند بر این عقیده‌ام بعد از گل اگر کمی سختگیرانه‌تر بازی می‌کردیم و تمرکز بیشتری می‌داشتیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم. با این حال نتیجه مساوی هم نتیجه عادلانه‌ای بود.»
او باز هم از روی نقطه پنالتی گل زد: «در جریان بازی وقتی پنالتی برای ما اتفاق افتاد به من پیشنهاد شد که پشت ضربه بایستم. خدا را بابت این موقعیت شکر می‌کنم. این کاری نیست که من به تنهایی انجام دهم و به نوعی من زحمت تیم را تکمیل می‌کنم. در بازی‌های آینده سعی خواهم کرد در پست و مسئولیتی که به من محول شده بهترین باشم و در صورت ایجاد موقعیت گلزنی خوشحال می‌شوم باز هم این کار را تکرار کنم.»
حامد شیری پیرامون اعتراض مس به داوری هم این‌طور می‌گوید: «اعتراض به داوری همیشه در فوتبال ما وجود داشته و تا زمانی که ما به روز نشویم این اتفاق تکرار می‌شود حتی اگر قرار باشد 50 سال دیگر هم سپری شود. صحبت خاصی در این خصوص ندارم چون می‌دانم اعتراض به داوری تمام شدنی نیست. حتماً یک مشکلی وجود داشته که همه کشورها به استفاده از کمک داور ویدیویی روی آوردند اما ما هنوز شرایط استفاده از این تکنولوژی را پیدا نکردیم و مادامی که نخواهیم به روز شویم همیشه این داد و بیدادها و اعتراض‌ها وجود خواهد داشت.»
 


Page Generated in 0.0062 sec