printlogo


کد خبر: 252482تاریخ: 1401/5/23 00:00
المریا – رئال مادرید
نبرد قهرمانان لالیگا و دسته دوم

المریا در بازگشت به لالیگا کار دشواری در هفته اول پیش رو دارد و میزبان رئال مادرید، قهرمان فصل پیش در استادیو د لوس خویگوس مدیترانئوس خواهد بود.
میزبان فصل گذشته را در صدر جدول دسته دوم به پایان برد و تیم کارلو آنچلوتی هم اسپانیا و اروپا را فتح کرد.
المریا با هدایت روبی، 81 امتیاز در فصل گذشته گرفت، ولی رقابت صعود سخت بود و رئال وایادولید هم 81 امتیاز کسب کرد و این بار هم با یک امتیاز پایین‌تر در رده سوم قرار گرفت. المریا هفت فصل را در دسته دوم گذراند و حتی گاهی نزدیک بود به دسته سوم سقوط کند، اما حالا آنها برای اولین بار پس از فصل 15-2014 به دسته برتر رسیده‌اند.
این تیم بازیکنانی مانند کایکی، فرناندو پاچکو، هوبولانگ مندس و الخاندرو پوتزو را جذب کرده است. آنها در پنج بازی پیش‌فصل، سه برد داشته‌اند.
در سمت دیگر، رئال به‌دنبال فتح شش‌گانه است. آنها با پیروزی مقابل آینتراخت فرانکفورت سوپرجام اروپا را فتح کردند. دو گل داوید آلابا و کریم بنزما برای قهرمانی در این رقابت‌ها کافی بود. رئال البته می‌داند که بارسلونا سرمایه‌گذاری سنگینی در تابستان انجام داده و برای بهبود اوضاع مالی، نیاز شدیدی به موفقیت دارد. رئالی‌ها در پنج تقابل اخیر با المریا، همه بازی‌ها را برده‌اند و در هر مسابقه دست‌کم سه گل زده‌اند.

 


Page Generated in 0.0058 sec