printlogo


کد خبر: 252475تاریخ: 1401/5/23 00:00
سالرنیتانا – رم، سری آ ایتالیا 23:15
آغاز آقای خاص با دیبالا

رم پس از تابستان خوبی که سپری کرد، حالا فصل 23-2022 را با دیدار با سالرنیتانا آغاز خواهد کرد. رم فصل گذشته در لیگ ششم شد و لیگ کنفرانس اروپا را هم فتح کرد. آنها با ژوزه مورینیو به‌دنبال گام بعدی هستند و به مصاف تیمی می‌روند که فصل گذشته، به شکلی معجزه‌آسا از سقوط گریخت.
رم فصل گذشته را خوب شروع نکرد اما توانست با مورینیو یک جام به دست بیاورد. البته این تیم در لیگ هفت امتیاز تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله داشت.
رم در فصل جاری در لیگ اروپا حضور دارد و مورینیو برای این چالش، بازیکنان باتجربه‌ای را به خدمت گرفته است. آنها پائولو دیبالا را جذب کردند و مراسم استقبال باشکوهی برایش برگزار کردند. گئورگینیو واینالدوم و نمانیا ماتیچ هم به خط میانی اضافه شده‌اند. چند بازیکن مازاد هم تیم را ترک کردند، هرچند که مورینیو ترجیح می‌داد هنریخ مخیتاریان و جوردن فرتو  که راهی اینتر و مارسی شدند، بمانند.
رم در تابستان مقابل تاتنهام و شاختار دونتسک بازی کرد و گلی دریافت نکرد. آنها حالا می‌خواهند همان ترکیب را در اولین دیدار فصل داشته باشند. این تیم از سال 2011 تاکنون در اولین بازی فصل نباخته است و با تیم ضعیفی هم دیدار دارد.
سالرنیتانا در 6 بازی اخیر خود برابر رم در سری آ تنها یک برد داشته است. آنها البته داویده نیکولا را روی نیمکت دارند که متخصص حفظ تیم‌ها در سری آ است. این تیم در فصل گذشته تبدیل به کم‌امتیازترین تیم در دوران سه‌امتیازی بودن بردها شد که در سری آ می‌ماند. این تیم جنوبی برای بقا در این فصل باید بهتر از فصل گذشته کار کند.
مورینیو در این مسابقه احتمالاً از دفاع سه‌نفره استفاده خواهد کرد و دو هافبک تهاجمی را به کار خواهد گرفت. در دو دیدار دوستانه رم، نیکولو زانیولو، تامی آبراهام و پائولو دیبالا مهاجمان بودند و لورنتزو پلگرینی عقب‌تر از همیشه بازی می‌کرد. اولین فصل آبراهام در رم عالی بود و او در 53 بازی در تمامی رقابت‌ها، 27 گل زد. اولین گل او در سری آ هم برابر سالرنیتانا بود.در سالرنیتانا هم ادرسون و میلان جوریچ رفته‌اند، اما فرانک ریبری 39ساله هنوز هست.
ترکیب احتمالی
 سالرنیتانا: سپه، گیومبر، فاتزیو، پیرولا، کشریدا، کاپتزی، کولیبالی، کاستانوس، ماتزوکی، بوتیم، بوناتزولی.
رم: پاتریسیو، مانچینی، اسمالینگ، ایبنایس، کارسدورپ، ماتیچ، پلگرینی، زالفسکی، دیبالا، زانیولو، آبراهام.


Page Generated in 0.0058 sec