printlogo


کد خبر: 252460تاریخ: 1401/5/23 00:00
خبر

مربیان استقلال در رختکن به بازیکنان دلداری دادند:
نترسید، لیگ تازه شروع شده
استقلال فصل را با باخت شروع کرد و کاملاً بدیهی بود بازیکنان این تیم پس از خاتمه مسابقه برابر سپاهان ناراحت و عصبانی باشند. آنها جدا از تبعات این ناکامی، به خاطر شکل قضاوت بیژن حیدری هم عصبی شده بودند و اعتقاد داشتند اگر در دقایق پایانی بازی ضربه پنالتی به نفع ایشان اعلام می‌شد شرایط کاملاً می‌توانست متفاوت شود. ادعایی که سرمربی استقلال نیز آن را در کنفرانس مطبوعاتی خود بیان کرد. البته مربیان این تیم هنگامی که همه بازیکنان به داخل رختکن آمدند، مشغول دلداری دادن به آنها شدند و تأکید می‌کردند به هیچ عنوان نباید ترسید و ناامید شد چون لیگ برتر تازه آغاز شده و هنوز ۲۹ هفته دیگر تا پایان فصل جاری فرصت باقی است بنابراین نباید چنین موقعیت مطلوبی را با حسرت خوردن و ناراحت شدن به خاطر یک شکست از دست داد. استقلال پنجشنبه این هفته میهمان ملوان بندر انزلی خواهد بود.

باخت استقلال و ضربه بزرگ به حسینی
قطعاً باخت استقلال برای تعدادی از بازیکنان این تیم حکم ناکامی مضاعف را داشته است چون جدا از شکست گروهی، متحمل یک ضربه سنگین انفرادی هم شده‌اند. استقلالی‌ها بازیکنان ملی پوش زیادی دارند که دلشان می‌خواهد همچنان در زمره ملی‌پوشان باقی بمانند و راهی جام جهانی شوند. یکی از این نفرات حسین حسینی است سنگربانی که اسفند ماه سال گذشته پس از چند سال دوباره به تیم ملی دعوت شده و حالا می‌خواهد هر طور که شده فضای جام جهانی را تجربه کند. شکست خانگی سنگین استقلال قطعاً برای او هم تجربه دردناکی بود چون به هر حال گل‌های خورده به پای او نوشته شد و باعث گردید این دروازه‌بان مدعی پس از مدت‌ها در ورزشگاه آزادی بیشتر از یک گل دریافت کند. اتفاقی که برای مدعی حضور در جام جهانی واقعاً تلخ است اما می‌تواند با درخشش در هفته‌های آینده آن را جبران کند.

میراث مجیدی بر باد رفت
ناهماهنگ‌ترین خط دفاع استقلال
اگرچه بعضی کارشناسان در طول رقابت‌های فصل گذشته این انتقاد را مطرح می‌کردند که استقلال خیلی به فوتبال تهاجمی علاقه ندارد و ترجیح می‌دهد از کمترین موقعیت‌های ایجاد شده به بهترین شکل ممکن استفاده کند ولی هیچکس نمی‌توانست این واقعیت را منکر شود که ساختار دفاعی استقلال فوق‌العاده خوب عمل می‌کرد. حسین حسینی در لیگ بیست و یکم بهترین دوره خود را سپری کرد و مدافعان استقلال نیز سد محکمی برابر تهاجمات حریفان بودند. به همه این موارد باید به ساختار درست تدافعی استقلال هم اشاره کرد که کارش از ابتدای زمین خودی شروع می‌شد و حملات حریف را بر هم می‌زد. این میراث ماندگار فرهاد مجیدی برای آبی‌ها بود و خیلی‌ها تصور می‌کردند حداقل تا چند ماه پس از جدایی این مربی به قوت خود باقی می‌ماند ولی در همین اولین مسابقه فصل مشخص شد ارثیه سرمربی سابق استقلال برباد رفته است چون آبی‌ها نه تنها ساختار مستحکمی برای تقابل با حملات سپاهان نداشتند بلکه خط دفاعی کاملاً بی‌آزار و از هم گسسته‌ای نیز در اختیار داشتند که حریف به راحتی توانست در داخل آن جولان بدهد و کمتر از ۵ دقیقه دو بار دروازه استقلال را در ورزشگاه آزادی باز کند.


 


Page Generated in 0.0065 sec