printlogo


کد خبر: 252455تاریخ: 1401/5/23 00:00
ترس هواداران از گاف استقلال در مورد کاوه
ITC رضایی برسد منعی برای بازی ندارد

مهدیه دریابیگی
روزنامه نگار
کاوه رضایی عصر جمعه 21 مردادماه به جای اینکه پیراهن استقلال به تن داشته باشد، با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شد تا مشخص شود استقلال این بازیکن را برای بازی با سپاهان در اختیار ندارد؛ البته ساپینتو خیلی خوش‌شانس بود که در نخستین دیدار خود، یکدفعه با اعلام سازمان لیگ بازی بدون تماشاگر برگزار شد؛ وگرنه معلوم نبود در روزی که هواداران انتظار داشتند استقلال در قامت تیم قهرمان به میدان برود، اما قافیه را به تیم میهمان باخت تا رکورد نباختن استقلال با نخستین حضور مربی خارجی استقلال بشکند (!) چه سرنوشتی در انتظار ساپینتو در اولین روز مسابقات لیگ برتر بود و تماشاگران او را با چه شعارهایی بدرقه می‌کردند! نکته اینجا است درست زمانی تیم استقلال باخت که تمام اشکالاتش جلوی چشم مخاطبان رژه رفت و یکی از عوامل این مشکلات نبود بازیکنانی بود که در لیست خرید استقلال قرار داشتند، اما به جای اینکه در ترکیب استقلال باشند با لباس شخصی همچون تماشاگر روی سکوها نشستند و بازی هم‌تیمی‌هایشان را تماشا کردند.
حضور کاوه رضایی روی سکو که یکی از بهترین خریدهای استقلال در فصل نقل و انتقالات بود نخستین ابهام را در مورد تیم شکست خورده استقلال رقم زد. سؤال این بود چرا کاوه رضایی در بازی با سپاهان حضور نداشت؟ پاسخ کادرفنی و استقلالی‌ها این بود که او به‌دلیل نداشتن آمادگی لازم در ترکیب قرار نگرفته است! اما خیلی زود خبر دیگری منتشر شد که باعث نگرانی هواداران شد.
این‌طور که گفته شد آی‌تی‌سی این بازیکن توسط باشگاهش صادر نشده به همین دلیل استقلال با گاف بزرگی از این لحاظ مواجه شده و این اولین دردسر آبی‌ها در فصل جدید خواهد بود.
هرچند که به‌دلیل نگرانی هواداران استقلال در فضای مجازی بحث گاف استقلال در مورد کاوه رضایی، نزدیکان باشگاه به این نکته اشاره کردند که باشگاه استقلال درخواست آی‌تی‌سی را برای باشگاه خارجی فرستاده است و استقلال تا پایان فصل نقل و انتقالات مهلت دارد آی‌تی‌سی را به دست مسئولان سازمان لیگ برساند و در صورت صدور آی‌تی‌سی کاوه رضایی مجوز حضور در لیگ برتر ایران را صادر می‌کند.
تا اینجای کار فعلاً دغدغه هواداران در خصوص رضایی و گاف احتمالی باشگاه استقلال برطرف شد اما از آنجا که استقلال در نخستین گام خود در لیگ برتر به عقیده کارشناسان و مخاطبان فوتبال ضعیف عمل کرد این نگرانی وجود دارد که نبود بازیکنانی که فصل پیش جزو لژیونرها بودند باز هم به استقلال لطمه بزند و این‌طور که گفته می‌شود، رضایی در بازی دوم استقلال مقابل ملوان هم غایب خواهد بود! در شرایطی که استقلال در اولین دیدار خود در فصل جدید تن به شکست خانگی مقابل سپاهان داد تا ساپینتو کارش را به‌صورت رسمی با باخت آغاز کرده باشد، هواداران انتظار دارند بازی بعدی استقلال همراه با پیروزی باشد و در همین راستا ساپینتو نیاز به ابزار دارد، به همین دلیل سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان که انتظار شکست آن هم با نتیجه ۲ بر صفر در خانه را نداشت، به مدیران باشگاهش تأکید کرده در اقدامات خود در جهت رفع موانع حضور ۳ بازیکن در بازی‌های این تیم تسریع بخشیده تا وی قادر به استفاده از آنها در هفته دوم مقابل ملوان باشد.
محمدحسین مرادمند، کاوه رضایی، محمد محبی و خرید تازه استقلال مهدی قایدی ۴ بازیکنی هستند که در هفته اول مجوز بازی نداشتند و با توجه به اینکه مرادمند تا شهریور درگیر خدمت سربازی است، ساپینتو از مدیران باشگاهش انتظار دارد اقداماتی انجام دهند تا محبی، کاوه رضایی و مهدی قایدی را در هفته دوم مقابل ملوان در اختیار داشته باشد. باید دید مسئولان استقلال در این زمینه چقدر می‌توانند در رساندن بازیکنان تازه‌وارد استقلال موفق باشند.

 


Page Generated in 0.0059 sec