printlogo


کد خبر: 252021تاریخ: 1401/5/13 00:00
بازتاب



ریکاردو آلوز: به خاطر بردیف به تراکتور آمدم

ریکاردو آلوز هافبک تیم تراکتور درباره پیوستنش به این تیم می‌گوید: «با قربان بردیف برای پیوستن به تراکتور صحبت کردم، چرا که قبلاً در غیرت قزاقستان با هم کار کرده بودیم. وقتی فهمیدم او به تراکتور آمده است، به پیشنهاد تراکتور جواب مثبت دادم. همچنین با تیاگو فریرا هم در این رابطه صحبت کردم. از او حرف‌های خوب و مثبتی درباره تراکتور و هوادارانش شنیدم. خیلی خوشحالم که اینجا هستم، از اولین لحظات پیوستن به تراکتور هواداران به خوبی مرا پذیرفته و حمایت‌شان را در شبکه‌های اجتماعی نشان داده‌اند. من از قبل هم می‌دانستم که هواداران تراکتور از بهترین‌ها هستند. منتظر شروع فصل جدید هستم و امیدوارم بتوانیم به کمک یکدیگر تمامی بازی‌ها را برده و در پایان فصل هواداران‌مان را خوشحال کنیم.»
او با اشاره به شناختش از بازیکنان ایرانی اینطور می‌گوید: «سردار آزمون و طارمی را در بین فوتبالیست‌های ایرانی می‌شناسم، بازی‌های طارمی را در پورتو دیده‌ام و فکر می‌کنم این دو نفر جزو بهترین‌های ایران هستند.»

اضافه شدن 3 بازیکن به تمرین هوادار

بابک مرادی، امیرحسین خدامرادی و فرزاد جعفری در نخستین تمرین هوادار در تهران به جمع شاگردان ساکت الهامی اضافه شدند. آنها پس از پشت سر گذاشتن اردوی ده روزه در ترکیه که با انجام سه بازی دوستانه با تیم ملی امید عمان و دو تیم قطری همراه بود ادامه تمرینات را در تهران شروع کردند. در حالی که هواداری‌ها در ترکیه در حال آماده‌سازی بودند در تهران نیز کارهای قرارداد چند بازیکن نهایی شد و آنها در اولین تمرین هوادار در تهران به جمع شاگردان ساکت الهامی اضافه شدند. بابک مرادی و فرزاد جعفری در زمستان فصل گذشته به جمع هواداری‌ها اضافه شدند و طی روزهای گذشته برای ادامه همکاری با این تیم به توافق رسیدند. امیرحسین خدامرادی نیز که به طور قرضی در هوادار حضور داشت پس از جدایی از استقلال، قرارداد جدیدی با هوادار امضا کرد و روز گذشته به تمرینات اضافه شد. هوادار پنج دیدار تدارکاتی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و روز جمعه در ورزشگاه دستگردی به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.

ثبت قرارداد بازیکنان جدید

قراردادهای بازیکنان جدید و تمدیدی پرسپولیس دیروز با حضور نماینده این باشگاه، در هیأت فوتبال استان تهران ثبت شد. محمد امام‌وردی مدیر امور ورزشی پرسپولیس دیروز در محل سازمان لیگ فوتبال حاضر و مدارک این بازیکنان برای ثبت در دفاتر و انجام اقدامات برای صدور کارت بازی، تحویل داده شد.
گئورگی گولسیانی، سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، سینا اسدبیگی، محمد‌مهدی احمدی، مهرشاد اسدی، دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی بازیکنانی بودند که امور ثبت قرارداد آنها در هیأت فوتبال تهران و سازمان لیگ جهت اخذ کارت مسابقات انجام شد.
 

 


Page Generated in 0.0055 sec