printlogo


کد خبر: 252015تاریخ: 1401/5/13 00:00
نقل و انتقالات

مصدومیت مسعود شجاعی برطرف شد

تیم فوتبال نساجی این روزها در اردوی ترکیه حضور دارد. شاگردان مطهری خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌کنند و دیروز (چهارشنبه) نیز یک دیدار دوستانه دیگر برگزار کردند. آنها در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف مس رفسنجان بروند. قائمشهری‌ها بدون کاپیتان تیم خود به ترکیه رفتند. مسعود شجاعی دچار مصدومیت شده بود اما با این حال بدون مشکل به هفته اول لیگ برتر می‌رسد. حمید ایوبی، پزشک تیم نساجی در این باره اعلام کرد مصدومیت مسعود شجاعی برطرف شده است. او به‌دلیل این مصدومیت در اردوی ترکیه حضور نداشت اما با شرایطی که دارد به هفته اول لیگ برتر می‌رسد.

سیاست سکوت باشگاه ذوب‌آهن

پس از جدایی غیرمنتظره سینا اسدبیگی از باشگاه ذوب‌آهن، این بازیکن به پرسپولیس پیوست که این مسأله با اعتراض باشگاه اصفهانی همراه شد. پرسپولیسی‌ها در این رابطه عنوان کردند که پیش از قرارداد با اسدبیگی استعلام‌های لازم از سازمان لیگ گرفته شده و قرارداد او با این باشگاه قانونی است. باشگاه ذوب آهن هم بلافاصله مدعی شد: «اسدبیگی تحت قرارداد این باشگاه است و هرگونه مذاکره و عقد قرارداد با او دارای تبعات حقوقی خواهد بود.»  سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید: «این باشگاه در حال پیگیری درباره مسأله سینا اسدبیگی است و سیاست باشگاه ذوب‌آهن سکوت است.»

تکذیب مذاکره تراکتور با دو لژیونر

ایوب بهتاج، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره شایعاتی پیرامون تماس او با کریم انصاری‌فرد و جواب منفی این بازیکن به پیشنهاد تراکتوری‌ها می‌گوید: «من با هیچ بازیکنی شخصاً تماس نگرفته‌ام و این موضوع صحت ندارد. ما امروز جلسه فنی را با بردیف برگزار خواهیم کرد و آنجا درباره این مسائل صحبت می‌کنیم.»
 او مذاکره با سعید عزت‌اللهی را هم تکذیب می‌کند: «در مورد سعید عزت‌اللهی نقل قولی از من منتشر شده که صحت ندارد. 48ساعت است به تراکتور آمده‌ام و تاکنون صحبتی با این بازیکن نداشته‌ام.»

قلم قرمز حسین‌خانی روی نام چند بازیکن

تیم فوتبال مس کرمان در روز چهارم مرداد سال‌جاری مقابل شمس آذر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و طبق برنامه، همان شب اردوی تهران این تیم به پایان رسید. در همین رابطه بعد از برگزاری اردو و بازی‌های دوستانه در تهران، فرزاد حسین‌خانی به‌مدت 2 روز تمرینات تیمش را تعطیل کرد. نارنجی‌پوشان مس از 12 مرداد ماه سال‌جاری اردوی خود را در شهر کرمان برگزار می‌کنند. در حال حاضر صحبت‌هایی مطرح است که چند بازیکن مس به علت کیفیت پایین کنار گذاشته شوند. همچنین بعید نیست که با توجه به سهمیه‌های باقی مانده مس، آنها در روزهای اخیر چند بازیکن جدید (داخلی و خارجی) جذب کنند.

 


Page Generated in 0.0058 sec