printlogo


کد خبر: 251961تاریخ: 1401/5/13 00:00
سیدشهرام هروی: انگیزه زیادی برای درخشش در قونیه داریم
تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم

قطعاً اگر بخواهیم در بین تیم‌های ملی و رشته‌های ورزشی مختلف که در ورزش ایران، همچنین عرصه‌های مختلف بین‌المللی موفقترین لیدرها و سرمربیان وطنی را گزینش کرده و قدردان آنها باشیم، یکی از این مربیان دلسوز، فهیم و بادانش حتماً «سید شهرام هروی» سرمربی تیم ملی کاراته خواهد بود. مربی که هرآنچه در توان دارد بی‌منت برای کاراته و ملی‌پوشان این رشته گذاشته است. هروی بعد از اینکه کاراته در سال گذشته چند تورنمنت مهم و ارزشمند بین‌المللی را از دست داد و در آن حضور نداشت، در آستانه اعزام کاروان ورزش ایران به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خیلی امیدوار است که تیمش نتیجه‌ای درخشان و تاریخی را در قونیه برای ورزش کشور ثبت کند.

رضا عباسپور
@rez7462
برای درخشش در قونیه پر از انگیزه‌ایم
سیدشهرام هروی در خصوص شرایط تیمش برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی می‌گوید: «پس از اینکه حضور در چند مسابقه مهم و ارزشمند کاراته‌وان در سال گذشته را از دست دادیم، بواقع از رقبای قدرتمند خود اندکی عقب افتادیم اما سعی کردیم با اردوهای داخلی و انتخابی‌هایی که داشتیم این عقب‌افتادگی را جبران کنیم.
 الان هم در سال جدید 4 مسابقه مهم بین‌المللی (بازی‌های همبستگی، کاراته‌وان آذربایجان، کاراته‌وان سری آ ترکیه و قهرمانی آسیا) را پیش رو داریم که بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اولین تورنمنتی است که پیش روی ما قرار گرفته است.
ملی پوشان ما الان بعد از سپری کردن چند مرحله اردوی خوب و باکیفیت، همینطور رقابت انتخابی در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برند و ما را به آینده بسیار امیدوار می‌کنند.
مهم‌ترین ویژگی تیم ملی کاراته و ملی پوشانم این است که آنها انگیزه فوق‌العاده بالایی برای درخشش در بازی‌های همبستگی دارند و هم‌قسم شدند تا یک نتیجه درخشان در کارنامه کاراته ایران به‌جا بگذارند.
 به امید خدا ما در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی چراغ مدال‌آوری کاراته را در سال جدید روشن خواهیم کرد. این اتفاق قطعاً انگیزه‌ای می‌شود به جهت پیشبرد هرچه بهتر باقی برنامه‌هایمان در مسیر پیش رو.»
 
به‌دنبال خوشرنگترین مدال‌ها در قونیه هستیم
سرمربی تیم ملی کاراته ادامه می‌دهد: «بچه‌ها از نظر فنی و روحی و روانی در شرایط ایده‌آلی قرار گرفتند و شرایط ما بسیار مناسب است.
کمیته ملی المپیک، ما و تیم مدیریتی فدراسیون کاراته هرآنچه در توان داشتیم به کار گرفتیم تا در بهترین حالت ممکن بچه‌های کاراته ایران را برای حضوری درخشان در رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی و سایر تورنمنت‌های پیش رو مهیا کنیم.
امیدواریم همین روند و شرایط خوب و ایده‌آل را بتوانیم تا روزهای 26 و 27 مرداد حفظ کنیم و بچه‌ها در روز مسابقه خوش بدرخشند و قشنگترین مدال‌ها را برای ما و کاروان کشورمان کسب کنند. به نظرم شاگردانم اگر بتوانند از نظر ذهنی خودشان را برای مسابقه مهیا کنند، هیچ کم و کاستی از لحاظ بدنی و فنی در مبارزات خود نخواهند داشت.»
 روز مسابقه خودمان باشیم، حریف نداریم
سیدشهرام  هروی تأکید دارد: «در طول سال‌هایی که سرمربی تیم ملی کاراته بودم، همیشه از خدای خودم خواستم که ملی پوشان کاراته در روزی که مسابقه دارند دقیقاً همانی باشند که در تمرینات بودند چون اگر آنها همان طور شجاعانه و با فکر مبارزه کنند، دیگر هیچ حریفی در دنیا  نمی‌تواند پیش رویشان مقاومت و ایستادگی کند.
 در کل به این معتقدم هر نتیجه‌ای هم در مسابقات پیش رو برایمان رقم بخورد، قطعاً ارزشمند است، چون تمام توانمان را برای موفقیت در بازی‌های قونیه گذاشتیم.»

ZOOM

اگر احیاناً در بازی‌های همبستگی نتیجه‌ای که می‌خواهیم و روی آن تمرکز کردیم رخ نداد، مهم نیست، زیرا ما باید از آن درس بگیریم و پس از بازگشت روی نقاط ضعف خود کار کنیم تا تجربیات تلخ و شکست‌ها را به فرصت‌های طلایی در آینده تبدیل کنیم. حقیقتاً به‌عنوان سرمربی از تک تک بچه‌هایم راضی‌ام و امیدوار به درخشش آنها در رویدادهای مهم پیش رو. ولی اگر احیاناً اتفاق‌های تلخی مثل سال گذشته در آینده نیز برایمان تکرار شود، باز هم ما توکل می‌کنیم به خداوند و ائمه اطهار و تلاش می‌کنیم تا از مسیر خودش مشکلات و مصائب را به سود و نفع کاراته حل کنیم.


 


Page Generated in 0.0044 sec