printlogo


کد خبر: 251960تاریخ: 1401/5/13 00:00
خبر



اعلام زمان مسابقات والیبال در لهستان
27 مرداد ایران با لهستان

برنامه مسابقات تیم ملی والیبال در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان مشخص شد. مسابقات والیبال هوبرت جرزی واگنر (Hubert Jerzy Wagner) لهستان از سال ۲۰۰۳ هر ساله از سوی بنیاد واگنر در این کشور و با حضور چهار تیم مطرح و صاحبنام والیبال جهان برگزار می‌شود. نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین در شهر کراکوف لهستان برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ایران روز شنبه 22 مردادماه تهران را به مقصد لهستان ترک می‌کند تا علاوه بر حضور در جام واگنر دو دیدار دوستانه با اوکراین در این کشور برگزار کند. اولین مسابقه ایران با لهستان است که 27 مرداد برگزار می‌شود. ایران به ترتیب 28 و 29 مرداد با صربستان و آرژانتین روبه‌رو می‌شود. تیم ملی والیبال ایران در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ در این رقابت‌ها شرکت کرد و در هر دو دوره، به مقام چهارمی دست یافت.

انتخابات کمیته ملی المپیک
ثبت‌نام نوروزی برای نایب رئیسی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ نامزد نایب رئیسی کمیته ملی المپیک شد. در ادامه ثبت نام کاندیداهای ریاست، نایب رئیسی و هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک، غلامرضا نوروزی با حضور در کمیته ملی المپیک جهت احراز سمت نایب رئیسی این کمیته کاندیدا شد. مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک ۶ شهریور سال‌جاری برگزار می‌شود.

تیم تنیس دختران راهی مالزی شد

تیم ملی تنیس دختران کشورمان بامداد امروز (پنجشنبه) برای شرکت در مسابقات بیلی‌جین کینگ کاپ 2022 راهی کوالالامپور شد.
در این دوره از مسابقات، 5 بازیکن به نام‌های نیلی عطفی، فاطمه‌سادات زنجانی، درسا چراغی، نازنین یزدانی و مهرانه ظهوریان به دعوت ندا نوریان راهی اردوی تیم ملی شدند.
 اولین مرحله اردوی دختران به‌مدت 5 روز در زمین‌های تنیس هتل اسپیناس برگزار شد و اردوی دوم که متصل به اعزام بود، در آرشاکلاب دنبال شد. نکته مهم این اردو، غیبت مشکات‌الزهرا صفی است. مشکات که بازیکن تاریخ‌ساز تنیس کشورمان به حساب می‌آید، به علت ابتلا به کرونا، اردوی تیم ملی و حضور در بیلی‌جین کینگ کاپ را از دست داد.
دختران ایران به خاطر حمایت فدراسیون، امید زیادی به موفقیت در مالزی دارند.
 
 


Page Generated in 0.0061 sec