printlogo


کد خبر: 251959تاریخ: 1401/5/13 00:00
ایستاده‌ام تا فشار و استرس از کشتی دور شود
دبیر: بنا مثل تختی افتخار کشتی است

کمتر از ۴۰ روز مانده به رقابت‌های جهانی صربستان، و به همین دلیل، علیرضا دبیر کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی را دور هم جمع کرد تا درباره آخرین وضعیت تیم ملی با آنها گفت‌و‌گو کند.
 در این نشست علیرضا دبیر به کادر فنی تیم ملی اعلام کرد که هفته‌ای یکبار این نشست برگزار شود تا تیم با کمترین مشکل راهی مسابقات قهرمانی جهان شود: «فاصله کمی تا اعزام رقابت‌های جهانی صربستان مانده است و به‌دنبال این هستیم که این جلسات هفته‌ای یا ۱۰ روز یکبار ادامه داشته باشد.
 این جلسات به منظور حل مشکلات احتمالی برگزار می‌شود. مواردی همچون: اعزام، تغذیه، اسکان، امکانات و هر چیزی که فکر می‌کنید، می‌توانم آن را پیگیری کنم به بنده انتقال دهید تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.»
رئیس فدراسیون کشتی در ادامه به اهمیت کشتی در ایران اشاره کرد و خواهان حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی شد: «باید ثابت کنیم که به حق، ورزش اول ایران هستیم و آقایی خود را به دنیا اعلام کنیم.
 البته این کار با همدلی به وجود می‌آید و اینکه ما «آزاد و فرنگی هستیم» را کنار بگذاریم، چراکه همه ما یکی هستیم.»
رئیس فدراسیون کشتی در ادامه با اشاره به حضور محمد بنا و محسن کاوه در تیم ملی، حضور آنها را به سود کشتی ارزیابی کرد: «من در فدراسیون کشتی ۲ بزرگتر از خودم دارم یکی محمد بنا و دیگری محسن کاوه که رابطه ما مانند برادر بزرگ با برادر کوچک است و نظر این دو نفر برای من خیلی قابل احترام است.
 پس از این دو بزرگ، حمید سوریان و پژمان درستکار هستند که آنها نیز برای من قابل احترام و عزیز هستند و این ۴ نفر در کنار من هستند و من در همه کارها از آنها مشورت می‌گیرم. علی محمدی نیز به‌عنوان یک برادر کمک می‌کند و من قدردان زحمات این عزیزان هستم.»
 علیرضا دبیر در ادامه با تجلیل از محمد بنا گفت: «محمد بنا فقط افتخار کشتی فرنگی نیست بلکه افتخار کشتی ایران است، همان‌طور که جهان‌پهلوان تختی، حمید سوریان، عباس جدیدی، علیرضا حیدری، امید نوروزی، قاسم رضایی، برادران خادم، حسن یزدانی و برادران‌گرایی افتخار کشتی ایران هستند. این تفکر بسیار غلطی است که کشتی آزاد و فرنگی را از هم جدا بدانیم و تا روزی که بنده در فدراسیون هستم، کشتی یکی است.» دبیر در ادامه با اشاره به اهمیت کار بدون استرس در کشتی گفت: «من ایستاده‌ام که جلوی هرگونه استرس و مشکلی را بگیرم تا شما بتوانید در آسایش و آرامش تمرین کنید و انتظار دارم که شما نیز تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار ببندید.»
 


Page Generated in 0.0058 sec