printlogo


کد خبر: 251956تاریخ: 1401/5/13 00:00
خبر

حیدری و دوری از جنگ لفظی

یکی از مربیان ایرانی که این روزها در کادر فنی استقلال حضور دارد خسرو حیدری است. ملی‌پوش اسبق آبی‌ها که هنگام بازیگری به افتخارات زیادی رسید از قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گرفته تا حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها. حیدری البته به خوبی می‌داند دنیای بازیگری با جهان مربیگری کاملاً تفاوت دارد و این روزها کنار ریکاردو قرار گرفته تا بر میزان تجربیاتش بیفزاید و رفته رفته به یک مربی باتجربه بدل  شود. البته خسرو طی دو هفته گذشته به شدت مورد انتقاد تعدادی از استقلالی‌ها قرار گرفته است و آنها مدعی‌اند سمتی که احراز کرده، به واسطه رابطه خوبی بوده است که از قبل با مصطفی آجورلو و آرش برهانی دارد اما ملی ‌پوش اسبق استقلال ترجیح می‌دهد اصلاً وارد این ماجراهای لفظی نشود و تا اینجای کار همه حواسش را فقط معطوف به یادگیری خودش و کمک به استقلال کرده است.

ریکاردو با سه جلسه تمرین نسخه سپاهان را می‌پیچد

 استقلالی‌ها روز دوشنبه به احترام عاشورای حسینی تعطیل هستند و تمرینات آنها از روز سه‌شنبه کاملاً بر مبنای پیروزی بر سپاهان استوار می‌شود. البته با توجه به اینکه هفته اول لیگ برتر است و تیم‌ها هیچ شناختی از یکدیگر ندارند، بازیکنان استقلال تاکتیک‌هایی را مرور می‌کنند که کادرفنی آنها بابت استحکام خط دفاعی و افزایش ضریب کارایی مهاجمانشان مدنظر قرار داده‌اند. استقلال تا قبل از بازی با سپاهان سه جلسه تمرین تاکتیکی خواهد داشت و ریکاردو ساپینتو از این فرصت برای به دست آوردن اولین پیروزی رسمی خود نهایت استفاده را می‌کند تا فصل جدید برایش با یک برتری ارزشمند مقابل تیمی که خودش داعیه قهرمانی در این فصل را دارد و اتفاقاً از وجود یک سرمربی پرتغالی هم بهره‌مند است، آغاز شود. استقلال تهران جمعه هفته آینده در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود تیمی که ژوزه مورایس دستیار ژوزه مورینیو آن را هدایت می‌کند.

پاداش ۲۵میلیونی برای استقلالی‌ها؟

بازیکنان استقلال فصل قبل بابت هر پیروزی در لیگ برتر چیزی حدود ۲۰ میلیون تومان پاداش می‌گرفتند اما ظاهراً رقم مذکور در لیگ بیست‌ودوم افزایش پیدا خواهد کرد. اخباری که جسته و گریخته از اطراف این تیم به گوش می‌رسد حکایت از آن دارد که استقلالی‌ها بابت هر پیروزی در فصل آتی حداکثر ۲۵میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد. البته حداکثر پاداش به دیدارهایی تعلق می‌گیرد که خارج از خانه باشد یا اینکه آبی‌پوشان به مصاف رقبای بزرگی همچون پرسپولیس و سایر مدعیان قهرمانی بروند. خوش حسابی استقلال در فصل گذشته یکی از مسائلی بود که نقش مؤثری در تمدید قرارداد اغلب مهره‌های کلیدی این تیم برای فصل پیش رو ایفا کرد چون جدا از دریافت تقریباً به موقع مبالغ ثبت شده در قراردادها، پاداش پیروزی‌ها هم به موقع در حساب بازیکنان نشست و نشان داد که شرایط مدیریتی باشگاه کاملاً متفاوت با گذشته شده است.


Page Generated in 0.0053 sec