printlogo


کد خبر: 251955تاریخ: 1401/5/13 00:00
به بهانه پست تازه میثم منیعی در باشگاه استقلال
پاسی‌ باش وحکم بگیر!

به تازگی مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال از میثم منیعی به‌عنوان مشاور ورزشی خود رونمایی کرده است؛ پستی که فصل پیش در اختیار خسرو حیدری بود. حیدری اما در این فصل به کادر فنی استقلال اضافه شد تا در حوزه دیگری مشغول به فعالیت شود. آجورلو هم که پست سابق حیدری را خالی می‌دید، سرانجام تصمیم گرفت میثم منیعی را به‌عنوان مشاور ورزشی باشگاه برگزیند. منیعی اما درحالی به این سمت مهم منصوب شده که عقبه آنچنان درخشانی در باشگاه استقلال ندارد. گرچه منیعی در دوران طلایی مربیگری امیر قلعه‌نویی در استقلال حضور داشت اما هیچ کس نیست که تنش‌های میان او و سرمربی سابق استقلال را از یاد برده باشد و نداند که حتی میان او و سرمربی استقلال درگیری فیزیکی هم رخ داده است. مصطفی آجورلو اما بدون توجه به این تاریخچه درحالی که در ماه‌های گذشته نیز با منیعی در ارتباط بود، این شخص را به‌عنوان مشاور ورزشی خود برگزید. انتخابی که برای استخوان خرد‌کرده‌های باشگاه استقلال این سؤال را به وجود می‌آورد که بواقع شایسته‌تر و با تجربه‌تر از منیعی برای قبول این پست وجود نداشت؟!
شاید از دیدگاه آجورلو داشتن عقبه پاسی برای رسیدن به چنین پست‌هایی اولویت باشد اما برای کارشناسان حوزه استقلال این موضوع از کمترین اهمیتی برخوردار است و باید افرادی در این پست‌ها حاضر شوند که صلاحیت فنی لازم را داشته و از دانش کافی نیز بهره‌مند باشند و بتوانند از عهده مسئولیت‌های محوله بخوبی برآیند. به هرحال حضور منیعی نشان داد که آقای مدیرعامل تا چه اندازه به عقبه پاسی گزینه مورد نظر خود توجه دارد. آرش برهانی، خسرو حیدری و حالا میثم منیعی همگی روزگاری در پاس حضور داشته‌اند و به‌عنوان بازیکن در این باشگاه فعالیت کرده‌اند.
البته برهانی و حیدری از جمله مردان خوشنام تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شوند و تار و پود آنها با باشگاه استقلال تنیده شده است اما انتخاب میثم منیعی بسیار عجیب بود و لازم است مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه چه فاکتورهایی سبب شد این شخص را به‌عنوان مشاور ورزشی خود برگزیند، توضیحاتی شفاف به رسانه‌ها اعلام کند.


Page Generated in 0.0046 sec