printlogo


کد خبر: 251936تاریخ: 1401/5/13 00:00
مهندسی انتخابات؟

بعد از برکناری حیدر بهاروند، دیروز نوبت به عبدالکاظم طالقانی رسید تا از هیأت فوتبال استان خوزستان برکنار شود.
فاصله گرفتن بهاروند از ماجدی کافی بود تا این مدیر از سرپرستی سازمان لیگ برکنار شود.
طالقانی هم که گفته می‌شود نفوذ فراوانی در هیأت‌ها دارد، به‌عنوان «پایان مدت مأموریت» از هیأت خوزستان کنار گذاشته شد تا همه از خود بپرسند آیا انتخابات 8 شهریور، مهندسی شده است؟
اینکه میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال برخلاف همه فدراسیون‌ها که سرپرست امکان ورود به مقوله مجمع انتخاباتی را ندارد، در میان 3 کاندیدای ریاست فدراسیون قرار گرفته و با وجود آنکه همه اختیار فدراسیون را در دست دارد، برنامه مجمع انتخاباتی 26 روز بعد را می‌چیند، اولین و بزرگترین اشتباه و ایراد است. همه آرزو می‌کنند مجمع انتخاباتی همه فدراسیون‌ها و از جمله فدراسیون فوتبال در فضایی عادلانه و آزاد برگزار شود و این گونه شبهه ایجاد می‌شود.
نکته دوم، تغییراتی است که ماجدی در بدنه مجمع ایجاد می‌کند. طالقانی دیروز گفت ماجدی به‌شدت در حال مهندسی انتخابات است و اتفاقاتی که افتاده همه را به این نتیجه واحد می‌رساند که نباید از مجمع 8 شهریور توقع عدالت داشته باشیم.
میرشاد ماجدی که امتحانش در مدیریت فدراسیون را به بدترین شکل ممکن پس داده، حالا می‌خواهد از سرپرستی به ریاست تغییر فرم دهد در حالی که همه نگران آینده فوتبال هستند. او در همین زمان اندک نشان داد با قواره یک مدیر کلان فوتبال فاصله‌ای فراوان دارد. از اتفاقات فاجعه بار مشهد و بازی تیم ملی ایران و لبنان گرفته تا لغو بازی تدارکاتی با کانادا، شکست تیم امید در جام ملت‌های زیر 23 سال و عدم اعزام تیم امید به قونیه و مسائل مختلف دیگر.
همان طور که بیژن ذوالفقارنسب گفت، حال فوتبال اصلاً خوب نیست. با تصمیم‌های نپخته و نادرست، حال فوتبال را بدتر از این نکنید.

 


Page Generated in 0.0045 sec