printlogo


کد خبر: 249064تاریخ: 1401/4/6 00:00
سرمربی سیاستمدار


هومن جعفری
یک تشکری داشته باشیم از جناب مجید ترکان سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان در رشته کشتی آزاد! دلیل؟ شجاعت.
اصل قصه اینجاست که تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرده. بعد دو تا کشتی‌گیرش به خاطر نرسیدن سر وزن از دور مسابقات حذف شده‌اند! لامصب اینجا هم سریال یاغی نیست که کشتی‌گیر را با چند تا برداشت تمرین برسانند سر وزن! نتیجه‌اش این شده که دو تا بچه در آغاز عمر کشتی حرفه‌ای خودشان این‌طوری سرخورده شده‌اند!
تا اینجایش که فقط ذکر مصیبت بود اما از اینجا به بعدش جذاب است!
استاد ترکان فرموده‌اند: «مسئولیت این خطا بر عهده کادر فنی و شخص من است. این اشتباه ناشی از عدم دقت و کج‌فهمی در برنامه مسابقات توسط ما بود و اگر در حد نیم ساعت فرصت اضافه داشتیم، می‌توانستیم شرایط را به‌خوبی مدیریت کنیم. از همین جا اعلام می‌کنم که این اولین و آخرین خطای ما خواهد بود و از الان تمام تمرکز خودمان را برای مسابقات جهانی خواهیم گذاشت تا بتوانیم حضوری قدرتمندانه در این رقابت‌ها داشته باشیم.»
متوجه شدید؟ ایشان هم شجاعت دارند که اعتراف می‌کنند هم وعده می‌دهند که دیگر از این اشتباهات نکنند. به نظر من ایشان نه تنها بسیار گزینه خوبی برای اداره تیم‌های کشتی هستند بلکه به نظرم وارد سیاست هم بشوند، آینده درخشانی در کشور دارند. دو بازیکن از یک تیم را حذف کرده‌اند، یک طوری هم مصاحبه می‌کنند که آدم دلش می‌خواهد سریعاً ایشان را ارتقای مقام بدهد.
من بودم از ایشان در یک وزارتخانه‌ای به‌عنوان معاون استفاده می‌کردم. کمترین حقش همین است!

 


Page Generated in 0.0044 sec