printlogo


کد خبر: 249053تاریخ: 1401/4/6 00:00
عذرخواهی وحدت از پرسپولیسی‌ها:
ببخشید جبران می‌کنم!


وحدت هنانوف مدافع تاجیک پرسپولیس که در مقطعی از فصل بشدت مورد اعتماد کادر فنی قرار گرفته بود بعد از اشتباهات کشنده مقابل آلومینیوم اراک در بازی جام حذفی از ترکیب بیرون رفت و دیگر بازی نکرد. با این حال برعکس تمیروف و صفروف دیگر خارجی‌های فصل قبل پرسپولیس احتمالاً این بازیکن در لیست سرخ‌ها حفظ خواهد شد.
مدافع تاجیک با اشاره به اینکه به نظر خودش از چالش سخت بازی در فوتبال ایران سربلند بیرون آمده با اعتماد به نفس گفته فصل بعد هم در پرسپولیس حضور خواهد داشت. این بازیکن که فعلاً برای استراحت در شهر دوشنبه تاجیکستان بسر می‌برد قرار است در آغاز تمرینات پرسپولیس حضور داشته باشد.
او در مصاحبه‌ای با اشاره به اینکه «باید یک عذرخواهی از هواداران پرسپولیس بکنم» برای اولین بار از اتفاقات بازی آلومینیوم و شب وحشتناکی که تجربه کرد، می‌گوید: «در بازی با آلومینیوم من یک‌ اشتباه انجام دادم و هنوزم که هنوز است بسیار از این بابت ناراحتم و امیدوارم که هواداران پرسپولیس و همچنین آقای گل محمدی و سایر مربیان تیم و بازیکنان من را ببخشند. تمام تلاشم را در سال جدید خواهم کرد تا پاسخ اعتماد آنها را بدهم و این اشتباه را جبران کنم.» مدافع تاجیک پرسپولیس درباره عملکرد خود گفت: «درباره نمایش‌هایم کادرفنی باید نظر بدهند و خودم هیچ چیز دیگری ندارم اما فقط دوست دارم این را بگویم که من تمام تلاشم را برای پرسپولیس کرده‌ام و فکر می‌کنم نمایش‌های خوب هم در سایر بازی‌ها داشتم، البته کادرفنی هم همین نکته را به من گفتند و جا دارد از حمایت و اعتماد آنها دوباره تشکر کنم.» وحدت که ظاهراً اعتماد به نفس بالایی دارد در پایان وعده جالبی می‌دهد: «ایران را خیلی دوست دارم و از بازی در فوتبال ایران لذت می‌برم. می‌خواهم یک قولی به هواداران و آقا یحیی و مدیریت بدهم و بگویم که بهترین مدافع ایران خواهم شد.»
 


Page Generated in 0.0054 sec