printlogo


کد خبر: 249037تاریخ: 1401/4/6 00:00
پرسپولیس، استیل‌آذین نشود

تا چشم باز کردیم گرد و خاک پرسپولیس در نقل و انتقالات را دیدیم. اسامی را ببینید: دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی و...
هواداران پرسپولیس سرمست از خرید این همه ستاره هستند. هر چند که بازیکنان زیادی هم از این تیم جدا شده‌اند اما اضافه شدن بازیکنان جدید آنها را حسابی قلقلک می‌دهد. ذوق شروع لیگ برتر و دیدن نمایش همه این ستاره‌ها در کنار هم. با این حال این یک طرف سکه است و محتمل است که روی دیگر سکه به زمین بیفتد. به سال‌ها قبل برمی‌گردیم. جایی که پول و ستاره با هم دست به یکی کردند تا در لیگ فوتبال ایران خودی نشان بدهند. ستاره‌هایی که حضورشان در هر تیمی آرزو بود و خیلی‌ها دوست داشتند تا یکی مثل کریمی، مهدوی‌کیا، زندی، کاویانپور، انصاریان و... را داشته باشند اما بازی طور دیگری رقم خورد. شرایط برای استیل‌آذین آن‌طور که باید پیش نرفت و نه از دست آقایان ستاره کاری برآمد و نه از دست مالک متمول آن. حالا سال‌ها از آن تیم رؤیایی می‌گذرد و نه دیگر خبری از استیل‌آذین است و نه خبری از مالک آن!
پرسپولیس هم امسال دارد شرایطی ایده‌آل را تجربه می‌کند. جدا از حفظ خیلی از بازیکنان که سرمربی به آنها اعتقاد دارد، سرخپوشان دست روی هر کسی که گذاشته‌اند را جذب تیم‌شان کرده‌اند. خبر رسیده که آنها هنوز هم دست از خرید کردن بر نداشته‌اند و در لیست‌شان جای یک بازیکن ایرانی دیگر خالی است. درویش، یحیی و مجموعه پرسپولیسی‌ها تا اینجای کار خوب پیش رفته‌اند و فقط می‌ماند یکی دو چیز خیلی مهم. اول اینکه هوادار از این تیم پرستاره چیزی غیر از قهرمانی نخواهد خواست. بخصوص اینکه فصل پیش را تیم رقیب قهرمان شده است و دوم اینکه باید مراقب بود، مراقب اینکه این پرسپولیس، استیل‌آذین نشود! چرا که کار کردن با ستاره‌ها هنر خاص خودش را می‌خواهد و باید دید که یحیی گل‌محمدی توانایی انجام این کار را دارد یا نه؟ سوم هم قراردادهای آنها و تعهد تا آخرین ریال آن است. سابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال در عدم تسویه با بازیکنان خراب است و آنقدر در طول چند سال اخیر پنجره نقل و انتقالاتی‌شان باز و بسته شده که دیگر برای فوتبالی‌ها عادی شده است. آقایان، دوستان، رفقا؛ حواس‌تان باشد پرسپولیس، استیل‌آذین نشود.
 


Page Generated in 0.0060 sec