printlogo


کد خبر: 249033تاریخ: 1401/4/6 00:00
پاسخ‌های مبهم کامرانی‌فر به اتهام‌های مدیر استقلالی
مردودی دوباره فدراسیون در حمایت از تیم ملی

فدراسیون فوتبال حتی در رد اتهام از خود و تیم ملی هم نمی‌تواند رفتاری قاطع و حساب شده داشته باشد. این را موضع‌گیری برابر اتهام‌هایی که عضو هیأت مدیره استقلال به اسکوچیچ و تیم ملی وارد کرد، نشان داد. در جنجالی که یک روز پیش از عقد رسمی قرارداد سعید صادقی با پرسپولیس رخ داد.
بعد از اطلاعیه‌ای که بلافاصله بعد از مصاحبه عضو هیأت مدیره استقلال، صادر شد و مؤمنی را به کمیته اخلاق فراخواند، مصاحبه‌ مبهم حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال موجی در رسانه‌ها ایجاد کرد که او هم تلویحاً حرف‌های مؤمنی را تأیید کرده است.
این عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفته بود سعید صادقی شرط دعوت شدن به تیم ملی را داشته که استقلال از پس برآوردن این شرط برنمی‌آمده و بعد با کنایه به پرسپولیس گفت برخی تیم‌ها قول دعوت شدن به تیم ملی را داده‌اند!
کامرانی‌فر اما به جای رد کردن این اتهام، می‌گوید در قرارداد برخی بازیکنان بندهایی درباره تیم ملی دیده می‌شود! اما توضیح بیشتری نمی‌دهد. نمی‌گوید آن ‌بندی که در قرارداد همه بازیکنان دنیا دیده می‌شود مربوط به افزایش رقم قرارداد در ازای دعوت به تیم ملی و بازی در جام جهانی است نه شرطی برای دعوت شدن! اینقدر مبهم صحبت می‌کند که خودش مجبور می‌شود در بخش خبری روی خط بیاید و حرف‌های خودش را اصلاح کند.
مبهم حرف زدن و یکی به نعل و یکی به میخ زدن، شیوه فدراسیون فوتبال شده و با همین روش همه پرسش‌ها را پاسخ می‌دهند. آن از موضع ماجدی در برابر شایعات تغییر اسکوچیچ، این هم از موضع دبیرکل فدراسیون در برابر انگی که به فدراسیون و تیم ملی زده شده است.
آن هم در شرایطی که داریم درباره بازیکنی صحبت می‌کنیم که در اردوی اخیر تیم ملی حضور داشته و دعوت شدنش برای اردوهای بعدی حداقل نیازی به شرط گذاشتن برای باشگاه ندارد.


Page Generated in 0.0043 sec