printlogo


کد خبر: 249022تاریخ: 1401/4/6 00:00
فعالیت‌های نقل و انتقالاتی کهکشانی‌ها
درهای خروج باز است!

رئالی‌ها که با قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا فصل را بخوبی به پایان رساندند برای فصل بعد تغییر و تحولات زیادی در تیم خواهند داشت. در فصلی که جام جهانی در آن برگزار خواهد شد تمام بازیکنان به‌دنبال این هستند که جایگاه ثابتی در تیم باشگاهی خود پیدا کنند تا شانس خود را برای حضور در قطر بالا ببرند. از این‌رو احتمال می‌رود بازیکنانی که فرصت کمی در فصل گذشته برای بازی داشتند جمع سفید‌پوشان مادرید را ترک کنند و به تیمی بروند که دقایق بیشتری به آنها بازی برسد. پس از اتمام قرارداد گرت بیل، ایسکو و مارسلو و جدایی آنها از رئال مادرید، به نظر می‌رسد لیست خروجی‌ها به پایان نرسیده باشد.
 اسنسیو و سبایوس؛ نگران جام جهانی
مارکو اسنسیو و دنی سبایوس به درهای خروجی مادرید بسیار نزدیک هستند و به احتمال زیاد در فصل 23-22 در تیم دیگری بازی خواهند کرد. هر دو بازیکن به‌دنبال این هستند که دقایق بیشتری را در فصل پیش رو به میدان بروند تا بتوانند جایگاهشان را در تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قطر تضمین کنند. اتفاقی که در پایتخت اسپانیا بعید است به آن دست پیدا کنند. از آنجاکه قرارداد این دو بازیکن سال 2023 به پایان می‌رسد قطعاً مادرید هم اصراری برای به زور نگه داشتن آنها نخواهد داشت و پیشنهاد‌های آنها را بررسی خواهد کرد. رقم مد نظر رئالی‌ها برای فروش سبایوس 10 میلیون یورو و برای مارکو اسنسیو که مشتریان زیادی از جمله میلان و آرسنال دارد 30 میلیون یورو خواهد بود.
 یوویچ؛ فیورنتینا پشت خط، اولین خروجی؟
فیورنتینا ژانویه گذشته ولاهوویچ هم‌تیمی یوویچ در تیم ملی را به یوونتوس فروخت و از آن زمان به‌دنبال پر کردن جای خالی او در نوک حمله تیم است. از آنجاکه آرتور کابرال برزیلی مهاجم سابق بازل انتظارات را برآورده نکرد بنفش‌پوشان به سراغ مهاجم نیمکت‌نشین مادرید آمدند. فیورنتینا اخیراً تجربه معامله با مادریدی‌ها را داشت و با انتقالی قرضی اودریوزولا دفاع راست مادرید را فصل گذشته در اختیار داشتند. روابط هر دو باشگاه خوب است و هر دو تیم برای انجام این انتقال مشتاق به نظر می‌رسند. با این حال یک مانع اصلی بر سر این انتقال وجود دارد. رئالی‌ها به‌دنبال این هستند که مهاجم صرب خود را به‌صورت دائمی به فروش برسانند در حالی که فیورنتینا خواهان انتقال قرضی یکساله این بازیکن با بند خرید دائم است. مذاکرات همچنان ادامه دارد و اگر این اختلاف بین دو باشگاه حل شود می‌توان این انتقال را قریب‌الوقوع دانست و یوویچ اولین فروش رئال در این پنجره نقل و انتقالاتی خواهد بود.
ماریانو دیاز؛ می‌خواهم جدا شوم!
ماریانو دیاز که دائماً در حال سر و کله زدن با مصدومیت‌های کوچک و بزرگ و نیمکت‌نشین مطلق مادرید است، قرار است یک بار دیگر پس از 4 سال جمع سفید‌پوشان را ترک کند. باشگاه در دو سال گذشته سعی در فروش این بازیکن داشت اما دستمزد بالای این بازیکن مانع این جدایی از رئال می‌شد. به گزارش رسانه‌های مادرید حالا ماریانو به سران باشگاه اعلام کرده که قصد جدایی از باشگاه را دارد و با توجه به اینکه فقط یک سال از قرارداد این بازیکن باقی مانده است مادرید با رقم پایینی حاضر به فروش این بازیکن خواهد شد.
 رینیر خسوس؛ به‌دنبال پرواز با عقاب‌ها
بنفیکا خواهان انتقال قرضی رینیر خسوس هافبک برزیلی مادرید است و به نظر می‌رسد توافق بزودی نهایی شود. هافبک 20 ساله که در مادرید با بد‌شانسی و بحران کرونا روبه‌رو شد زمان زیادی را برای نشان دادن استعدادش نداشت و به‌صورت قرضی به دورتموند منتقل شد. در دورتموند نیز شرایط بخوبی پیش نرفت و این بازیکن فقط در 2 بازی از 27 بازی بوندس‌لیگا برای زردپوشان به میدان رفت که باعث نارضایتی مادرید و رینیر از شرایطش در آلمان شد. رئال مادرید و این بازیکن حالا امیدوارند که با انتقالش به بنفیکا بتواند دوباره اعتماد به نفس از دست رفته‌اش را باز یابد و سرمایه‌گذاری سال 2019 مادریدی‌ها را با شکست روبه‌رو نکند.
 


Page Generated in 0.0055 sec