printlogo


کد خبر: 249016تاریخ: 1401/4/6 00:00
مصاحبه


وعده مدیرعامل فولاد

مدیرعامل فولاد وعده بستن یک تیم قدرتمند و مدعی برای فصل بعد را داده است. حمیدرضا گرشاسبی می‌گوید: «ابتدا از همه هواداران فولاد و مردم خوزستان به دلیل سکوتی که در بحث نقل و انتقالات اختیار کردیم عذرخواهی می‌کنم. با توجه به رقابتی که در بحث نقل و انتقالات وجود دارد، اگر در سکوت این کار را انجام نمی‌دادیم، نمی‌توانستیم با این بازیکنان (احسان پهلوان، سعید آقایی، مجید علیاری و علی قربانی) به توافق برسیم. تمام اعضای هیأت مدیره و کادر فنی فولاد خوزستان دست به دست هم دادیم تا یک تیم قدرتمند را روانه لیگ و جام قهرمانان آسیا کنیم، چراکه تنها نماینده فوتبال ایران هستیم. جواد نکونام لیستی را به ما ارائه داده که با کمک خود او در تلاش برای جذب آنها هستیم و البته تعدادی از آنها را جذب کردیم. قطعاً نکونام دنبال بازیکنان دیگری است که در بین آنها بازیکن خارجی هم وجود دارد.» گرشاسبی درباره معاوضه کوشکی و رضاوند این‌طور می‌گوید: «تا این لحظه اصلاً چنین چیزی صحت ندارد اما در بحث تقویت تیم و نقل و انتقالات همه چیز به خواسته سرمربی تیم برمی‌گردد که لیست مورد نظرش را به ما اعلام کرده است. اخلاقی نیست که اکنون در خصوص جذب پیام نیازمند صحبت کنیم.» فولاد خوزستان در حال حاضر موسی کولیبالی و آیاندا پاتوسی را به‌عنوان بازیکنان خارجی در اختیار دارد که البته صحبت‌های زیادی مبنی بر انتقال پاتوسی به سپاهان مطرح شده و همچنین مشخص نیست علی قربانی، بازیکن ایرانی‌الاصل تیم ملی آذربایجان و خرید جدید فولادی‌ها، سهمیه حساب می‌شود یا خیر.

خداحافظی مهاجم خاطره‌انگیز تراکتور از فوتبال

محمد ابراهیمی مهاجم کازرونی فوتبال ایران از فوتبال خداحافظی کرد. او در متنی که به بهانه خداحافظی منتشر کرده اینچنین نوشته است:
سلام خدمت همه عزیزان
خداحافظی اکثراً واژه تلخی است که عموم مردم باهاش نمی‌تونن کنار بیان، اما بعد از هر خداحافظی ممکنه سلامی دوباره اتفاق بیفته و امروز این دو کلمه مخالف هم در زندگی من به زیبایی حادث شده است که خدارو از این بابت شاکرم. بیش از 10 سال با افتخار در سطح اول فوتبال کشور فعالیت کردم و امیدوارم که به عنوان یک عضو کوچک از جامعه ورزش تونسته باشم باعث شادی و خوشحالی بخشی از مردم عزیز کشور شده و در انجام وظیفه و تکلیفم نمره قابل قبولی گرفته باشم. در پایان این راه و قصه پر‌هیجان و پر‌حادثه، از مسئولین، مدیران، مربیان، بازیکنان و همه کسانی که در این مسیر طولانی افتخار همراهی باهاشون رو داشتم و برام زحمت کشیدن، کمکم کردن و باعث شدن بتونم فوتبال حرفه‌ای‌ رو به بهترین شکل تا پایان فصلی که گذشت به انجام برسونم کمال سپاس و قدردانی رو دارم. از مجموعه باشگاه بزرگ تراکتور که بیشتر عمر فوتبالیم رو درش سپری کردم و زحمات زیادی براى من کشیدن کمال تشکر رو دارم. نهایتاً از شما مردم عزیز، هواداران محترم فوتبال در هر کجایی که هستید و مخصوصاً هواداران دوست‌داشتنی تیم فوتبال تراکتور تشکر خاص و ویژه دارم و هیچ‌وقت محبت‌ها و حمایت‌های شما بزرگواران از تیم و خودم رو فراموش نخواهم کرد و همیشه در قلب من خواهید بود. در این چند روز اخیر تصمیم به خداحافظی از چیزی که عاشقش بودم و دیوانه‌وار سعی کردم همیشه خودم رو بهش متصل کنم، گرفتم و اعلام می‌کنم محمد ابراهیمى کفش‌هایش را آویخت و دیگر در مستطیل سبز به عنوان بازیکن حضور نخواهد داشت. ان‌شاءالله در آینده بتونم در عرصه مربیگری هم با توکل به خدا، تلاش و پشتکار فراوان باعث افتخار و سربلندی فوتبال و کشور عزیزمون باشم.

دو مشکل ورزشگاه خانگی مس کرمان برای میزبانی

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در روزهای گذشته، به استان کرمان سفر کرد و به بررسی شرایط ورزشگاه‌های این استان، برای میزبانی از بیست ‌و دومین دوره لیگ برتر فوتبال پرداخت.
مسأله اصلی برای کرمان، ورزشگاه شهید باهنر است که فصل گذشته از دیدارهای خانگی مس کرمان میزبانی می‌کرد. با توجه به اینکه ورزشگاه 30 هزار نفری شهدای مس تا سال آینده آماده نخواهد شد، نارنجی‌پوشان باید در استادیوم شهید باهنر به مصاف رقبا بروند که این ورزشگاه با مشکلاتی روبه‌رو است. بخش زیادی از سکوهای تماشاگران ورزشگاه شهید باهنر صندلی ندارد و هواداران مجبور هستند که روی سکوها بنشینند. مدیران سازمان لیگ به این موضوع ایراداتی وارد کرده‌اند که مدیران مس کرمان باید به فکر برطرف کردن آن باشند. استادیوم شهید باهنر همچنین برای ورود هواداران گیت ندارد که باید این مشکل هم برطرف شود. مهدی ضمن تأیید این موضوع می‌گوید: «باشگاه مس قول داد ورزشگاه شهید باهنر را اصلاح کند. درخواست کردیم این استادیوم را تا شروع مسابقات برسانند تا میزبانی به شهر کرمان اهدا شود. گیت‌ها و عدم وجود صندلی در برخی سکوها عمده مشکل ورزشگاه شهید باهنر است، اما مشکلات کوچک دیگری هم در این ورزشگاه دیده می‌شود.»


 


Page Generated in 0.0047 sec