printlogo


کد خبر: 249013تاریخ: 1401/4/6 00:00
نقل و انتقالات لیگ برتر


استارت سپاهان

 لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا مهاجم برزیلی فولاد از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شد. به نظر می‌رسد او در فصل جدید در جمع شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان توپ بزند‌. فولادی‌ها احسان پهلوان را هم از پرسپولیس به خدمت گرفته‌اند.
باشگاه سپاهان که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات تا کنون مهره‌های زیادی را از دست داده و شاهد خروج اسماعیلی‌فر، گولسیانی، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده بوده است، تا این لحظه تنها از میلاد زکی‌پور به عنوان خرید جدید خودش رونمایی کرده ضمن اینکه آنها با جدایی محمدرضا حسینی و امید نورافکن مخالفت کرده‌اند. آنها با دو سه بازیکن دیگر هم مذاکراتی داشته‌اند که هنوز نهایی نشده است.
امیرحسین کریمی، بازیکن فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک با فسخ قراردادش از جمع شاگردان سیدمهدی رحمتی جدا شد.
ایمان سلیمی مدافع فصل گذشته گل‌گهر سیرجان به مس رفسنجان پیوست.
میلاد فراهانی دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال شهر خودرو بعد از توافق با هوادار قراردادش را با این باشگاه امضا کرد.


جدایی قطعی 3 بازیکن صنعت نفت

باشگاه آبادانی که به دلیل بودجه پایین خود کار سختی برای فعالیت در نقل و انتقالات دارد برای انتخاب سرمربی جدیدش مشغول بررسی 5-4 گزینه است. هیأت مدیره صنعت نفت از مدیرعامل و افرادی مثل ابراهیم قاسمپور که به عنوان مدیرفنی این تیم انتخاب شده درخواست کرده گزینه‌های مدنظر خود را به صورت رسمی معرفی کنند تا در 3-2 روز آتی برای انتخاب سرمربی جدید اقدام شود. پس از قطعی شدن جدایی منصوریان، اسامی نفرات مدنظر به هیأت مدیره معرفی نشده اما ظاهراً نفراتی مثل رضا پرکاس و رسول خطیبی جزو گزینه‌های سرمربیگری این تیم هستند. از طرفی به جز امید حامدی‌فر جدایی سه بازیکن دیگر نفت آبادان نیز تاکنون قطعی شده است. محمود مطلق‌زاده برای گذراندن خدمت سربازی خود قصد دارد فصل آینده به ملوان برود. همچنین شروین بزرگ نیز با جدایی از نفت آبادان به احتمال فراوان فصل آینده در یکی از تیم‌های پیکان یا مس کرمان بازی خواهد کرد. نیما میرزازاد نیز پس از اتمام قرارداد قرضی‌اش با صنعت نفت به سپاهان بازگشت.


Page Generated in 0.0061 sec