printlogo


کد خبر: 248851تاریخ: 1401/4/2 00:00
نقل و انتقالات



دنبال مغانلو نرفته‌اند

انتخاب بازیکن برای خط حمله پرسپولیس اهمیت ویژه‌ای برای کادر فنی و هواداران پیدا کرده و اخیراً نام شهریار مغانلو برای بازگشت از سپاهان به پرسپولیس مطرح شده است. با این حال مهاجم بلندقامت سپاهان اصفهان یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و از طرفی پرسپولیس قرار نیست بازیکن دیگری را همچون گولسیانی، اسماعیلی‌فر و رفیعی از سپاهان جذب کند. باشگاه پرسپولیس هر سه بازیکنی که از سپاهان گرفته را تنها به دلیل نداشتن قرارداد و حضور به عنوان بازیکن آزاد در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفت، در غیر این‌صورت هیچ بازیکن تحت قراردادی را از باشگاه‌های لیگ برتری نمی‌گیرد. البته یحیی گل‌محمدی علاقه زیادی به بازی مغانلو دارد اما باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی برای جذب او نخواهد کرد تا اگر مهاجم سپاهان توانست شخصاً رضایتنامه‌اش را بگیرد پای میز مذاکره با پرسپولیس بنشیند.

 
پهلوان با فولاد بسته

چند روزی است خبری از احسان پهلوان نیست و ظاهراً او به فولاد پیوسته است. از چند روز قبل این خبر مطرح شده اما پهلوان قراردادش را امضا نکرده، با این حال گفته می‌شود او با رقمی 19-18 میلیاردی به فولاد پیوسته که نزدیک به دو برابر رقم پیشنهادی پرسپولیس به اوست. البته پهلوان هم فصل قبل از نظر فوتبالی شرایط جالبی نداشت و شاید یحیی مثل قبل به او اعتقادی نداشته که تصمیم گرفته راهی فولاد شود.
 

شریفی و شجاعی در تیررس مطهری

حمید مطهری از بین بازیکنان بلاتکلیف پرسپولیس دو هافبک سرخ‌ها را می‌خواهد. علی شجاعی و محمد شریفی به خاطر سن و سال پایین‌شان و انرژیک بودن مورد توجه مطهری در نساجی هستند. مطهری تا حدود زیادی نسبت به جذب شریفی اطمینان دارد اما علی شجاعی برای بازگشت به تیم سابقش عدد بالایی را به مسئولان نساجی پیشنهاد داده که این باشگاه قادر به پرداخت چنین پولی نیست.
 


Page Generated in 0.0057 sec