printlogo


کد خبر: 248849تاریخ: 1401/4/2 00:00
با وجود قبول مبلغ پایین‌تر پرسپولیس نسبت به فولاد
سعید صادقی نصف پولش را همین ابتدا می‌خواست

دیروز شایعه شد سعید صادقی با استقلال به توافق نهایی رسیده، آن هم در حالی که صبح روز گذشته و دو روز قبل اخباری پیرامون توافق نسبی این بازیکن با گل‌گهر شنیده می‌شد.
در حالی که گفته می‌شد یحیی تأکید کرده تا بازیکن سابقش را هر طور شده جذب کنند و باشگاه نیز برای این بازیکن یک جای خالی نگه داشته اما شرایطی که پیش آمد باعث شد تا انتقال او به پرسپولیس سخت و سخت‌تر شود.
مسئولان باشگاه پرسپولیس حاضر بودند برای جذب این بازیکن گل‌گهر ولخرجی کرده و حتی از رقم سقف قرارداد این فصل‌شان (12 میلیارد) هم بالاتر بروند اما درخواست مدیر‌برنامه‌های این بازیکن اوضاع را پیچیده کرد.
صادقی با رقم پایین‌تر پرسپولیس نسبت به فولاد کنار آمده و می‌دانست شرایط فوتبالی و فنی‌اش در پرسپولیس نسبت به فولاد بهتر خواهد شد اما مدیر برنامه او اعلام کرد این بازیکن در همین بدو امر نصف این مبلغ را می‌خواهد که پرداخت این عدد برای پرسپولیس مقدور نبود.
گفتنی است فولاد به این بازیکن پیشنهاد 22 میلیاردی داده بود که در مارکت فوتبال ایران برای تاپ‌ترین ستاره که ملی‌پوش باشد هم عجیب است اما حالا برای بازیکنی که یک فصل درخشیده و بهترین سازنده گل بوده این عدد را پیشنهاد داده‌اند که باور کردنی نیست و به کلی بازار نقل و انتقالات را بهم زده. به هر حال صادقی طی روزهای گذشته در خصوص حضور در پرسپولیس مدام یک قدم پیش می‌گذاشت و دوباره یک قدم عقب می‌رفت. چند روزی گفته شد دلش با پرسپولیس است اما مسائل مالی دوباره بازی را عوض کرد و در نهایت دیروز شنیده شد با استقلال توافق کرده که مشخص نیست برای آبی‌ها هم چنین پیش شرطی گذاشته و آنها قبول کرده‌اند یا خیر.
 


Page Generated in 0.0052 sec