printlogo


کد خبر: 248845تاریخ: 1401/4/2 00:00
خبر

مهری و آذری رفتنی شدند


سرانجام تکلیف سرمربی استقلال بعد از بیست روز سردرگمی مشخص شد و جانشین فرهاد، مربی از کشور پرتغال شد تا از این پس او برای استقلال تصمیم بگیرد. در این میان این سؤال پیش می‌آید که با آمدن این مربی لیست بازیکنان استقلال چه می‌شود؟ البته چون هنوز این مربی کارش را با استقلال شروع نکرده است، تشخیص این موضوع سخت است اما شاید بتوان حدس زد که سرمربی جدید استقلال با کمک مشاورانی که برای او در باشگاه می‌گذارند چه بازیکنانی را مد نظر قرار می‌دهد. در کنار لیست ورودی اما یک لیست خروجی هم وجود دارد که به نظر می‌رسد در این لیست نام سعید مهری و رضا آذری حتماً به چشم بخورد.
 
باز هم تشکیل کمیته فنی!


یک بار دیگر بحث تشکیل کمیته فنی در استقلال به وجود آمده است،؛ کمیته‌ای که هیچ گاه تاکنون نتوانسته در استقلال تعاملی با سرمربی داشته باشد! فقط به نظر می‌رسد برای اینکه ظاهر قضیه حفظ شود و احترامی به پیشکسوتان استقلال بگذارند چند نفر آنها را انتخاب می‌کنند و اسمش را می‌گذارند کمیته فنی! اما در نهایت هیچ تعاملی بین مربی و کمیته فنی استقلال ایجاد نمی‌شود و خیلی زود کمیته فنی متلاشی می‌شود. به قول علی پروین کمیته فنی یعنی کشک! اما با وجود شکست پروژه کمیته فنی بازهم مدیران استقلال اصرار به تشکیل آن دارند و این بار آجورلو قصد دارد این کمیته را تشکیل دهد و گفته بزودی نام اعضای آن را مشخص می‌کند. به نظر می‌رسد آزموده را آزمودن خطا است و تکرار یک اشتباه فقط نشان می‌دهد که مدیران استقلال از اتفاقات گذشته درس نگرفته‌اند و همچنان به تکرار اشتباه عادت دارند.

تماس استقلال با یامگا:
چمدانت را ببند و آخر هفته آینده برگرد


 حالا که سرمربی جدید استقلال انتخاب شده این باشگاه کم‌کم در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای استارت دور جدید تمرینات خودش است. تمریناتی که کاملاً متفاوت از فصول گذشته خواهد بود چون اولاً استقلال پس از ۹ سال قهرمان لیگ برتر شده و باید در شکل و شمایل مدافع عنوان قهرمانی تمرین کند و در ثانی با توجه به تغییر سرمربی، قطعاً همه می‌خواهند بدانند مرد پرتغالی چه توانایی‌هایی برای افزایش سطح کیفی استقلالی‌ها دارد. در چنین شرایطی طی روزهای اخیر با کوین یامگا تماس گرفته شده و به او پیغام داده‌اند کم‌کم مهیای بازگشت به ایران باشد چون باید انتهای هفته آینده خود را به تهران برساند و در دوره آغازین تمرینات پیش‌فصل حضور داشته باشد. یامگا با استقلال قرارداد دارد اما می‌گویند‌ بندی در قراردادش موجود است که می‌تواند زمینه برای جدایی او را فراهم کند. یامگا فصل قبل موفق شد 10 بار برای استقلال گلزنی کند.

اگر رافائل برنگردد
دو بازیکن خارجی جدید در تور سرمربی استقلال


 استقلال در حالی سرمربی جدید خود را شناخت که تکلیف بازیکنان خارجی‌اش برای فصل آینده تا حدی نامشخص است. کوین یامگا و عزیزبک آمانوف قرارداد دارند و قاعدتاً باید برای استقلال بازی کنند. یامگا که با توجه به کارنامه خوب فصل گذشته مشکلی ندارد ولی باید دید سرمربی پرتغالی جدید استقلال به سبک بازی عزیزبک آمانوف اعتقادی دارد یا خیر؟ از طرف دیگر رافائل سیلوا نیز هنوز حاضر به تمدید قراردادش نشده است. ریکاردو ساپینتو به‌دنبال فراهم کردن شرایطی برای جذب بازیکنان خارجی مورد نظر خودش است و اگر رافائل قراردادش را با آبی‌ها تمدید نکند، این سرمربی پرتغالی دو بازیکن اروپایی را به ایران فرا خواهد خواند. ظاهراً او در این رابطه هماهنگی‌های ابتدایی را هم با مقامات باشگاه استقلال انجام داده و دستش از بابت خرید باز است. قطعاً استقلالی‌ها می‌خواهند ریکاردو از بابت جذب بازیکنان با خیال راحت عمل کند تا تیمشان برای فصل آینده هم بتواند نتایج مطلوب کسب شده همراه با فرهاد مجیدی را تکرار کند.


Page Generated in 0.0050 sec