printlogo


کد خبر: 248841تاریخ: 1401/4/2 00:00
خبر



اینتر و مارسی به‌دنبال موریل

لوییس موریل زیر نظر اینتر و مارسی قرار دارد. آتالانتا برای فروش این بازیکن کلمبیایی 15 میلیون یورو می‌خواهد. پیشنهاد مارسی تاکنون 10 میلیون یورو بوده است و هنوز مذاکرات در زمینه انتقال این بازیکن ادامه دارد.

 
پیشنهاد فیورنتینا برای مهاجم رئال

لوکا یوویچ سخت در تلاش است که رئال مادرید را ترک کند و فیورنتینا به جذب او علاقه بسیاری دارد. این تیم پیشنهاد داده که او را اول برای یک فصل قرض بگیرد و بخشی از دستمزدش را هم بپردازد، اما رئال این را رد کرده است.
 

فابیو ویرا به آرسنال رفت

آرسنال فابیو ویرا را از پورتو خریده است. مبلغ این انتقال از 40 میلیون یورو فراتر خواهد رفت. این هافبک در 37 بازی خود در فصل گذشته، 7 گل زد و 16 گل ساخت. ویرا 22 ساله قراردادی پنج ساله با توپچی‌ها بسته است و میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از این خرید بسیار راضی است.

 
توافق اتلتیکو با ویتسل

اتلتیکو مادرید با اکسل ویتسل به توافق رسیده است. این بازیکن بلژیکی که پیشنهاد مارسی را رد کرد، در تمرینات پیش‌فصل اتلتیکو حاضر خواهد بود. ویتسل بعد از پایان قراردادش با دورتموند از این تیم جدا شده و با قراردادی یکساله به اتلتیکو خواهد پیوست.

بارسلونا به‌دنبال این سه بازیکن

بارسلونا قصد دارد در هفته پیش رو، سه خرید بزرگ انجام دهد. این باشگاه البته همچنان مشکلات مالی دارد، اما ژاوی، روبرت لواندوفسکی از بایرن‌مونیخ، ژول کنده از سویا و برناردو سیلوا از منچسترسیتی را زیر نظر دارد. مدت‌هاست که خبر رفتن لواندوفسکی به بارسا به گوش می‌رسد، ولی کنده بیشتر به چلسی نزدیک بوده و من‌سیتی هم قیمت بالایی برای سیلوا در نظر دارد.
 

آسنسیو میلان را ترجیح می‌دهد

مارکو آسنسیو می‌خواهد پس از ترک رئال مادرید به میلان برود، نه به لیورپول. از قرارداد او با رئال تنها یک سال باقی مانده و به همین دلیل رئال حاضر است او را با قیمتی پایین بفروشد. آسنسیو ترجیح می‌دهد در باشگاهی باشد که به او بازی برسد؛ اتفاقی که در میلان خواهد افتاد.


گوتزه به فرانکفورت رفت

ماریو گوتزه با ترک پی‌اس‌وی آیندهوون به آینتراخت فرانکفورت پیوست. او گفت که مشتاق بازگشت به بوندس‌لیگا بوده است. بازیکن سابق دورتموند و بایرن مونیخ به این ترتیب دوازدهمین فصل حضور خود در بوندس لیگا را تجربه خواهد کرد. فرانکفورت به‌عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا به‌دنبال تقویت تیم خود برای فصل آینده است.

کاوانی می‌خواهد به رایو برود

ادینسون کاوانی به رایو وایکانو اعلام کرده که دوست دارد به این تیم بپیوندد. تنها مشکل موجود، دستمزد او است. کاوانی 4 میلیون یورو در سال می‌خواهد که از توان رایو خارج است، اما آنها می‌توانند به او تضمین بدهند که پیش از جام‌جهانی، در ترکیب ثابت بازی خواهد کرد.
 

رئال، پی‌اس‌جی و بایرن به‌دنبال اکیتیکه

به نظر می‌رسید که هوگو اکیتیکه از ریمس به نیوکاسل خواهد پیوست، اما حالا رئال مادرید، پی‌اس‌جی و بایرن مونیخ هم خواهان این بازیکن 20ساله شده‌اند. او در فصل گذشته 11 گل زد و 3 گل ساخت.
 

الخلیفی: می‌دانستم امباپه می‌ماند

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن گفته که باشگاه او با زین‌الدین زیدان هیچ مذاکره‌ای نداشته است. همچنین فلورنتینو پرز گفته بود که کیلیان امباپه در ده روز آخر نظرش عوض شد و در پاریس ماند، اما الخلیفی می‌گوید: «من پیشنهاد 180 میلیون یورویی رئال در تابستان گذشته را رد کردم چون می‌دانستم کیلیان می‌خواهد در پی‌اس‌جی بماند. پیشنهاد مادرید بهتر از ما بود. امباپه بازیکنی نیست که به‌‌خاطر پول منتقل شود. او بازی در شهر پاریس و این باشگاه را انتخاب کرده. او می‌‌خواهد در کشورش باشد و در پروژه باشگاه ما نقش بازی کند. او فقط به بازی کردن و پیروز شدن فکر می‌کند. می‌دانم که مادرید ناراحت شده ولی گفتن این حرف‌ها درباره امباپه منصفانه نیست.»
 


Page Generated in 0.0053 sec