printlogo


کد خبر: 248840تاریخ: 1401/4/2 00:00
مانه: با دریافت پیشنهاد از بایرن مونیخ سایر پیشنهادها را نادیده گرفتم

سادیو مانه، مهاجم سابق تیم فوتبال لیورپول که به بایرن مونیخ پیوسته است، اعتراف کرد به محض اطلاع از اینکه باشگاه بایرن مونیخ خواهان جذب اوست، بدون اینکه ذره‌ای تردید به خودش راه دهد به مدیربرنامه‌های خود گفته است که مقدمات انتقالش به آلمان را فراهم کند. مانه که هنوز یک سال دیگر به پایان قراردادش با لیورپول باقی مانده بود، با قراردادی 35 میلیون پوندی راهی آلیانتس آره‌نا می‌شود تا از این پس با پیراهن باواریایی‌ها به افتخارات فوتبالی‌اش اضافه کند. مانه که سال 2016 از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی‌اش در بایرن مونیخ قبل از برگزاری مراسم معارفه‌اش در حالی که برای اولین بار پیراهن باواریایی‌ها را به تن کرد، گفت:«زمانی که مدیر برنامه‌هایم به من گفت که از بایرن مونیخ پیشنهاد دارم، فوراً هیجان‌زده شدم. بلافاصله خود را در این تیم تصور کردم. بایرن یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است که همیشه برای بردن همه جام‌هایی که در آنها حضور دارد، می‌جنگد. به همین دلیل از نظر من انتخاب بایرن مونیخ تصمیمی درست بود. مدیر برنامه‌هایم به من گفت که از باشگاه‌های دیگر هم پیشنهاد دارم که البته این بخشی از حرفه اوست اما برای من به محض مطلع شدن از پیشنهاد بایرن مونیخ همه چیز تمام شده بود و من خودم را بیش از هر شخص دیگری در برنامه‌های بایرن مونیخ می‌دیدم.»
باشگاه لیورپول در ابتدا نسبت به فروش مانه بی‌میل بود. به هر حال این بازیکن نقش بسزایی در متحول شدن تیم یورگن کلوپ داشت اما با ورود داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای تیم بنفیکا که آقای گل فصل گذشته لیگ برتر پرتغال شد، موضع لیورپولی‌ها برای فروش مهاجم سنگالی‌شان نرم‌تر شد و در نهایت آنها با انتقال او موافقت کردند.
مانه افزود:«من بازیکنی نیستم که روی چنین مسائلی تمرکز کنم (درباره احتمال قرار گرفتنش کنار روبرت لواندوفسکی). الان هم اینجا در بایرن‌مونیخ هستم و هر کاری انجام خواهم داد تا با هم‌تیمی‌های جدیدم جام ببرم.»
مانه در حالی از لیورپول جدا می‌شود که در 6 فصل حضورش در این تیم 269 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 120 گل زد. او به قرمزپوشان مرسی‌ساید برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018 و فتح لیگ برتر انگلیس در فصل 20-2019 کمک کرد.
 


Page Generated in 0.0046 sec