printlogo


کد خبر: 248838تاریخ: 1401/4/2 00:00
بازگشت لوکاکو به اینتر
پایان کابوس چلسی

روملو لوکاکو به‌صورت قرضی و برای یک سال به اینترمیلان بازگشت. اینتر بابت این انتقال قرضی 8 میلیون یورو به چلسی می‌دهد به اضافه افزونه‌هایی که به عملکرد او در تیم بستگی دارد. نکته مهم این انتقال این است که غول ایتالیایی برای خریدن لوکاکو گزینه‌ای ندارد و هیچ الزامی برای این کار به این تیم وارد نشده است.
لوکاکو در تابستان 2021 به چلسی رفت در حالی که بازگشت به استمفوردبریج را رؤیایی توصیف می‌کرد. با وجود شروعی امیدوارکننده، اوضاع به سرعت به هم ریخت تا آنکه لوکاکو آن مصاحبه جنجالی را انجام داد و از عشقش به اینترمیلان حرف زد. بعد از ابتلای این بلژیکی به کووید 19، توماس توخل علاقه‌ای به استفاده از بازیکن صدمیلیونی خود نداشت و لوکاکو نارضایتی‌اش را در مصاحبه علنی کرد. این مصاحبه پایانی بر دومین دوره لوکاکو در چلسی بود چون آشکارا از توخل انتقاد کرد و گفت دوست دارد در آینده نزدیک به ایتالیا برگردد.
بعد از آن مصاحبه، ادامه فصل برای مهاجم 5/97 میلیون پوندی چلسی پر از انتقاد و فرصت‌های از دست رفته بود.
لوکاکو در ایتالیا فرم فوق‌العاده‌ای داشت، سرحال و شاداب بود و در مقابل دروازه حریفان عملکردی عالی داشت تا اینکه مسئولان چلسی را مجاب کرد رکورد باشگاه را برای او بشکنند. در دوره دومش در استمفوردبریج اما خبری از آن موفقیت‌ها نبود و از نگرش و همچنین تلاش او در تیم انتقادهای زیادی شد.
تاد بولی، رئیس جدید چلسی با آنکه در این معامله پول زیادی را از دست می‌دهد، اما تصمیم گرفت بازگشت لوکاکو به ایتالیا را تسهیل کند بعد از آنکه با موافقت توماس توخل مواجه شد. یک نکته مثبت این انتقال حمایت همه جانبه بولی از توخل است. چلسی آماده است به همکاری با لوکاکو خاتمه دهد و این نشان می‌دهد رابطه مربی آلمانی و مهاجم بلژیکی بعد از انتقادهای علنی اصلاح‌ناپذیر است.
 


Page Generated in 0.0055 sec