printlogo


کد خبر: 248832تاریخ: 1401/4/2 00:00
خبر


تیم ملی بسکتبال به صربستان رفت

تیم ملی بسکتبال برای حضور در کمپ تمرینی و برگزاری دو دیدار دوستانه عازم صربستان شد. سفر ملی‌پوشان بسکتبال به صربستان دیروز (چهارشنبه) انجام شد. قرار است شاگردان سعید ارمغانی طی هشت روز اقامت در بلگراد، برگزارکننده دو دیدار تدارکاتی باشند. تیم باشگاهی FMP حریف تیم ملی بسکتبال است. این تیم یکی از دو فینالیست لیگ باشگاهی صربستان بود که در نهایت با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.
 دیدارهای تیم ملی بسکتبال ایران و تیم باشگاهی FMP روزهای سوم و ششم تیرماه برگزار می‌شود. سجاد مشایخی، رسول مظفری، بهنام یخچالی، نوید رضایی فر، امیرحسین یازرلو، متین آقاجان‌پور، سجاد پذیرفته، محمد جمشیدی، آرمان زنگنه، محمد یوسف‌وند، ارسلان کاظمی، حامد حدادی، محمد حسن‌زاده و جلال آقامیری، ترکیب تیم ملی بسکتبال را در سفر به صربستان تشکیل می‌دهند.
ملی‌پوشان بسکتبال پس از پایان کار خود در صربستان راهی آلماتی می‌شوند تا در 10 تیر با تیم ملی قزاقستان دیدار کنند. آنها سپس به سوریه سفر می‌کنند تا در 13 تیر برابر تیم ملی این کشور به میدان بروند. این دو دیدار در پنجره سوم انتخابی جام جهانی برگزار می‌شود. برای هر یک از دو دیدار برابر قزاقستان و سوریه و از میان ترکیب ۱۴ نفره اعزامی، ۱۲ بازیکن معرفی خواهد شد.

رقابت‌های هندبال جوانان قهرمانی جهان
تساوی دختران ایران برابر گینه

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲، به تساوی ۱۹ – ۱۹ برابر گینه رسید. نیمه نخست این دیدار ۹ بر ۷ به سود گینه به اتمام رسید، اما در نیمه دوم ابتکار عمل در دست ملی‌پوشان ایران قرار گرفت و نتیجه این نیمه ۱۲ بر ۱۰ به سود ایران به پایان رسید و در نهایت دو تیم ۱۹ - ۱۹ به تساوی رسیدند. دختران ملی‌پوش ایران در دومین دیدار خود امروز پنجشنبه (دوم تیرماه) از ساعت ۱۷ با تونس دیدار می‌کنند و در آخرین دیدار مرحله گروهی روز شنبه (چهارم تیرماه) برابر سوئد صف‌آرایی می‌کنند. مهربان بدوی، الناز یارمحمدی توسکی، هانیه کریمی، هستی دوخایی، مرضیه قاراخانی، فاطمه برات‌پور، سیده لیلا حسینی، معصومه قنبری، شهرزاد نصوحی، نگار زنده‌بودی، نگین رحمانی، سیده فاطمه مریخ، مبینا حسن‌نژاد، سمانه دولتی، سارا موسی‌زاده و مائده شهبازی ترکیب تیم هندبال جوانان دختر ایران، اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می‌دهند. بیست و سومین دوره مسابقات جوانان دختر قهرمانی جهان از ۲۲ ژوئن تا ۳ جولای ۲۰۲۲ (یکم تا ۱۲ تیر ۱۴۰۱) به میزبانی اسلوونی برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در این مسابقات با تیم‌های ملی سوئد، گینه و تونس همگروه است.

 


Page Generated in 0.0052 sec