printlogo


کد خبر: 248825تاریخ: 1401/4/2 00:00
خبر

ورزشگاه یادگار امام (ره) به ابتدای لیگ نمی‌رسد

اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به‌دلیل انجام عملیات عمرانی در هفته‌های ابتدایی فصل آینده لیگ برتر امکان میزبانی از تیم تراکتور را ندارد. به این ترتیب تا زمان اتمام پروژه‌های عمرانی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، دیدارهای تیم تراکتور در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

 
احتمال حضور محمد نوری در کادر فنی ذوب‌آهن

حسین معمار مربی فصل قبل ذوب‌آهن از کادر فنی این تیم جدا شد و حالا قرار است یک مربی جدید جانشین او در بین دستیاران مهدی تارتار شود. محمد نوری بازیکن پیشین پرسپولیس که سابقه بازی زیر نظر تارتار را دارد یکی از گزینه‌های این مربی برای حضور در کادر فنی ذوب‌آهن است و احتمالاً نوری که حالا قرار است در حوزه مربیگری فعالیت کند به مربیان ذوب‌آهن اضافه خواهد شد.


مدافع ذوب‌آهن سوار پیکان شد

امیر شبانی چشمه خسروی، مدافع جوان لیگ برتری که فصل گذشته پیراهن ذوب‌آهن اصفهان را بر تن داشت، راهی پیکان شد. این مدافع 24 ساله سابقه بازی در پارس جنوبی جم، فجرسپاسی شیراز و ذوب‌آهن را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. شبانی با حضور در ساختمان باشگاه پیکان با امیرعطابخش مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای برگزار و پس از توافق نهایی قرارداد رسمی خود را امضا کرد تا رسماً شاگرد مجتبی حسینی در لیگ بیست‌ودوم شود. این مدافع جوان از روز یکشنبه آینده همزمان با شروع تمرینات پیکان کارش را با خودروسازان به طور رسمی آغاز خواهد کرد.
 


Page Generated in 0.0059 sec