printlogo


کد خبر: 248824تاریخ: 1401/4/2 00:00
مصاحبه وخبر

نژادمهدی: فوتبال ما به امثال نویدکیا نیاز دارد

محمد نژادمهدی مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره ناکامی سپاهان در رسیدن به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی می‌گوید: «سپاهان تیمی است که همه از آن توقع قهرمانی دارند. ما در سال گذشته تیم خوبی داشتیم و خوب هم فوتبال بازی می‌کردیم، ولی طبیعتاً همه نتیجه را نگاه می‌کنند. ما در زمانی که در کورس بودیم و برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگیدیم چند باخت بد آوردیم و همین امتیازهایی که از دست دادیم در نهایت قهرمانی را از سپاهان گرفت. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود طبیعتاً باید کمترین باخت را داشته باشد، ولی ما چند شکست بدموقع داشتیم.
برخی انتقادها از تغییرات خط دفاعی سپاهان درست بود و ما در خط دفاعی ثبات لازم را نداشتیم. معمولاً در فوتبال هجمه‌ها روی خط دفاعی و دروازه بیشتر است و اگر اشتباهی در این پست‌ها صورت بگیرد، همه انتقاد می‌کنند. ما لیگ را خیلی خوب شروع کردیم، ولی در ادامه در نتیجه گرفتن با نوسان مواجه شدیم و همین موضوع کارمان را برای قهرمانی سخت کرد. در لیگ قهرمانان آسیا هم نمایش بدی نداشتیم و متأسفانه در استفاده از موقعیت‌ها و گلزنی خیلی بدشانس بودیم.»
او  در حمایت از سرمربی‌اش این‌طور می‌گوید: «در فوتبال ایران بیش از حد به نتیجه اهمیت می‌دهند و شاید برای خیلی‌ها این موضوع قابل توجه نباشد که یک مربی در چه شرایطی و با چه فاکتورهایی دارد با یک تیم کار می‌کند. نویدکیا یک مربی تواناست و همه دیدند که سپاهان با هدایت این مربی چقدر خوب فوتبال بازی می‌کرد، ولی وقتی نتیجه نمی‌گرفتیم روی این مربی فشار ایجاد می‌شد که این موضوع برخی مواقع طبیعی نبود. تیم ما فصل گذشته این شایستگی را داشت که نتایج بهتری بگیرد و نباید درباره نویدکیا غیرمنصفانه قضاوت کنیم. او واقعاً زحمت کشید، ولی در تیم‌های بزرگ همیشه بیشترین فشار روی سرمربی است. من که از کار کردن با نویدکیا لذت بردم و باید بگویم فوتبال ما به امثال او نیاز دارد.»

درخواست ربیعی برای افزایش مبلغ قرارداد ۴ بازیکن

باشگاه مس رفسنجان فعالیتش را در فصل نقل‌ و انتقالات آغاز کرده و محمد ربیعی با بازیکنان موردنظر مسی‌ها در حال مذاکره است. در حال حاضر مذاکرات این مربی با حامد لک، مرتضی منصوری و ایمان سلیمی به شکل مثبتی جلو رفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این سه بازیکن به جمع نارنجی‌پوشان اضافه خواهند شد. در این بین مسأله نگران‌کننده برای مس رفسنجان، احتمال جدایی چند بازیکن است. نفراتی چون مهرداد رضایی، شاهین توکلی، محسن آذرباد و مهدی حسینی با مس قرارداد دارند، ولی با توجه به پیشنهادهایی که از تیم‌های دیگر دارند، خواهان افزایش مبالغ قراردادهای‌شان هستند. به همین خاطر محمد ربیعی از مدیران باشگاه مس رفسنجان خواسته است تا حد امکان مبلغ قراردادهای این چهار بازیکن افزایش پیدا کند.

تکلیف حدادی‌فر هفته آینده مشخص می‌شود

قاسم حدادی‌فر کاپیتان پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل گذشته این تیم را همراهی نکرد، ولی قبل از پایان لیگ برتر، خبرهایی درباره بازگشت او به جمع ذوبی‌ها در فصل آتی مطرح شد.
 این در حالی است که کاپیتان گاندوها در مصاحبه‌های گذشته‌اش به این موضوع اشاره کرده بود که دوست دارد اگر شرایط مهیا باشد، با حضور دوباره در ذوب‌آهن از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
براساس این گزارش، قرار است حدادی‌فر در هفته آینده جلسه‌ای با مهدی تارتار داشته باشد و بعد از این جلسه، تکلیف بازگشت این بازیکن به جمع ذوبی‌ها مشخص خواهد شد.

خداحافظی مجازی حسین‌خانی با مس

فرزاد حسین‌‌خانی هشت سال پس از سقوط مس کرمان به لیگ دسته اول و در شرایطی که نام‌های سرشناسی هدایت این تیم را طی این مدت برای بازگشت به لیگ برتر برعهده گرفتند، سرانجام توانست نارنجی‌پوشان کرمانی را به لیگ برتر برساند.
حالا اما در کمال تعجب حسین‌خانی با انتشار پیامی در فضای مجازی با بازیکنان خود خداحافظی کرده تا آینده این تیم در حالی که لیگ‌ برتری‌ها نقل و انتقالات را شروع کرده‌اند در ابهام فرو رود. دلیل اصلی نارضایتی حسین‌خانی که منجر به خداحافظی این مربی شده درخواست برای داشتن قرارداد بلندمدت است که به نظر می‌رسد با موافقت مدیران مس مواجه نشده تا حسین‌خانی در برهه‌ای تعیین‌کننده تصمیم به خداحافظی بگیرد. البته باید دید واکنش مدیران باشگاه به جدایی حسین‌خانی و این پیام او چگونه خواهد بود و آیا آنها رضایت به جدایی مربی تیم‌شان می‌دهند یا اتفاقات دیگری در راه است.






 


Page Generated in 0.0058 sec