printlogo


کد خبر: 248823تاریخ: 1401/4/2 00:00
محبی: با تاکسی به فرودگاه آبادان رفتیم

صائب محبی دفاع راست هوادار تهران که با این تیم به رتبه یازدهم فصل گذشته لیگ برتر فوتبال رسید بر این باور است که این تیم به علت صعود از لیگ یک و نداشتن آشنایی با فضای لیگ برتر در چند بازی اول لیگ عملکرد خوبی نداشت.
چند بازی اول نتیجه خوبی نگرفتید اما پس از آن نتایج مطلوبی کسب کردید.
لیگ یک با لیگ برتر خیلی متفاوت است و هوادار هم نخستین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کرد. خدا را شکر شاکله تیم حفظ شد و چند بازیکن باتجربه لیگ برتری هم به ما اضافه شدند. به خاطر کم‌تجربگی چند هفته اول نتیجه خوبی کسب نکردیم اما هرچه گذشت توانستیم خودمان را پیدا کنیم و این اتفاق با نتیجه مطلوب همراه شد.
رضا عنایتی هم از تیم خداحافظی کرد.
جا دارد از آقارضا تشکر کنم. ما از لیگ یک کنار هم بودیم و روزهای خوب و بد زیادی را کنار همدیگر داشتیم. خدا را شکر که توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. در نهایت باعث افتخارم است که شاگرد آقارضا هستم.
بازی آخر مقابل صنعت نفت حاضر نشدید. چه اتفاقی افتاد؟
در باره بازی با صنعت نفت باید بگویم ما در فرودگاه آبادان متوجه شدیم به خاطر اتفاقی که در آبادان رخ داده بود شهر برگزاری مسابقه عوض شده و ما باید به مسجدسلیمان می‌رفتیم. ما پس از صرف صبحانه برای عزیمت به مسجدسلیمان می‌خواستیم اتوبوس سوار شویم. علی رغم گفته مسئولان باشگاه صنعت نفت که قرار بود اتوبوس وی آی پی به ما داده شود اما آن ماشین وی آی پی نبود. به همین خاطر با مشورت اعضای تیم تصمیم بر این شد که بازی نکنیم. باتوجه به وضعیت اتوبوس اگر ما در آن بازی حاضر می‌شدیم چند مصدوم به دنبال داشت. حتی صنعت نفت در تعهدات خود برای رسیدن ما به فرودگاه هم عمل نکرد و ما با تاکسی به فرودگاه آبادان رفتیم و به تهران بازگشتیم.
 


Page Generated in 0.0054 sec