printlogo


کد خبر: 248817تاریخ: 1401/4/2 00:00
خبر و مصاحبه


برگزاری مجمع سازمان لیگ فوتسال در شهریور

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت که مجمع عمومی این سازمان، شهریور سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. آرش جابری درباره نشست روز سه‌شنبه اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: «در خدمت میرشاد ماجدی و سایر اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بودیم. مقرر شد مجمع عمومی سازمان لیگ فوتسال پس از انتخابات فدراسیون فوتبال و در شهریور 1401 برگزار شود. همچنین دستورالعمل برگزاری مسابقات تصویب شد که به هیأت‌های استانی ابلاغ می‌شود.»
او درباره تیم‌های انصراف‌دهنده از شرکت در لیگ برتر فوتسال توضیح داد: «تیم‌ها تا 18 تیر فرصت دارند مدارک خود را تحویل بدهند. قانون می‌گوید اگر تیمی از حضور در لیگ برتر انصراف بدهد و مدارک خود را بموقع تحویل ندهد، یکی از تیم‌های سقوط کرده فصل گذشته در فصل آینده لیگ برتر به میدان می‌رود.»
سرپرست سازمان لیگ فوتسال در تشریح این بند از آیین‌نامه سازمان لیگ به تسنیم گفت: «اگر یک تیم چنین شرایطی داشته باشد و از مسابقات انصراف بدهد، تیم سیزدهم فصل گذشته لیگ برتر در مسابقات امسال شرکت می‌کند. اگر تیمی در یک بازی از فصل جدید مسابقات شرکت نکند، یک دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.»

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امریکا و عربستان

فدراسیون فوتبال عربستان از برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال امریکا در ماه سپتامبر (مهر) خبر داد. به نقل از الرأی، تیم ملی فوتبال عربستان یکی از تیم‌های راه یافته به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. عربستان بازی‌های دوستانه زیادی برای آمادگی حضور در جام جهانی در نظر گرفته است. فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که تیم ملی فوتبال این کشور دیدار دوستانه‌ای را با امریکا برگزار خواهد کرد. طبق اعلام فدراسیون فوتبال عربستان این بازی در ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتبال امریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های ایران، ولز و انگلیس همگروه است. این درحالی است که عربستان با آرژانتین، مکزیک و لهستان همگروه است.

طارمی میان گزینه‌های جانشینی ریچارلیسون
ستاره بوشهری در لیگ برتر؟

پورتو طی روزهای گذشته از لباس‌های اول و دوم خود رونمایی کرد اما اتفاقی که در این مراسم رخ داد، عدم حضور مهدی طارمی در تصاویر منتشر شده از سوی باشگاه پورتو است. مسأله‌ای که باعث شد برخی گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال یک انتقال جذاب به گوش برسد. ریچارلیسون ملی پوش 25 ساله و برزیلی اورتون مدنظر تیم‌های لندنی قرار گرفته است. چلسی پیشتاز رقابت برای جذب این بازیکن است هر چند که تاتنهام و آرسنال نیز به این بازیکن علاقه‌مند هستند و قصد دارند او را به تیم خود ببرند.
احتمال انتقال این بازیکن به یکی از سه تیم لندنی، باعث شده تا مدیران اورتون به‌دنبال جذب جایگزین مناسبی برای ستاره تیم‌شان باشند. آنها فروش ریچارلیسون که تا سال 2024 با آنها قرارداد دارد را دور از ذهن نمی‌دانند و از اکنون در لیست خود چند بازیکن را اولویت‌بندی شده برای جایگرینی مهاجم برزیلی در نظر گرفته‌اند. هر چند که رسانه معتبری در انگلیس درخصوص لیست احتمالی اورتون برای جانشینی ریچارلیسون خبری را منتشر نکرده اما صفحه هواداری پورتو به زبان فرانسوی که به نقل و انتقالات این باشگاه پرتغالی می‌پردازد، مدعی شده که طارمی می‌تواند جانشین ستاره برزیلی اورتون شود.
این صفحه درخصوص نقل و انتقالات پورتو چند خبر را به اشتراک گذاشت و نوشته است که خروج ویتینیا از پورتو تقریباً قطعی است، ضمن اینکه برایتون و منچستر یونایتد نیز زیدو سانوسی و اوا نیلسون را زیر نظر دارند. مهدی طارمی هم در لیست جانشینان احتمالی ریچارلیسون در اورتون قرار دارد. طارمی که فصل رؤیایی را در پورتو سپری کرد، علاقه زیادی به حضور در لیگ برتر انگلیس دارد. از چند ماه پیش اخباری درخصوص علاقه تیم‌های لیگ جزیره به این مهاجم بوشهری منتشر شد که هیچگاه نامی از تیم خواهان او رسانه‌ای نشد. بازیکن ایرانی پورتو هفته قبل مورد توجه فنرباغچه قرار گرفته بود که اخبار مذاکره برای جذب او از سوی مالک پورتو تکذیب شد. حالا اخباری نیز درباره احتمال حضور او در اورتون به گوش می‌رسد که شرط آن، فروش ریچارلیسون به یکی از سه تیم چلسی، آرسنال و تاتنهام عنوان شده است. باید دید چه سرنوشتی در انتظار طارمی است. از زمستان گذشته تاکنون ستاره‌هایی مانند فابیو ویرا (آرسنال)، لوئیز دیاز (لیورپول) خسوس کرونا (سویا) و سرجیو اولیویرا (رم) از پورتو جدا شده‌اند و اکنون نیز ویتینیا، اوا نیلسون و سانوسی در آستانه جدایی هستند و ممکن است که طارمی نیز راهی تیم دیگری شود.



 


Page Generated in 0.0053 sec